Skip to main content

Auteur Topic: jaloezie

M
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 15
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2014
jaloezie
OP: 30-07-2015, 21:19
hello,

Ik zit toch wel ergens mee en ik kan het niet helpen. Ik weet niet hoe het komt.
In mijn verleden ben ik nog nooit bedrogen geweest maar mijn ex-vriend loog over de domste dingen.
Nu heb ik al x maanden een nieuwe relatie. & ik dacht dit waait wel over.
Ik heb steeds de drang om te denken dat hij vreemd gaat.
na een jaar begon zijn ex terug opnieuw tegen hem te praten over hoe mooi hun relatie wel was en dat ze een aantal dingen toch nog eens over wou doen & natuurlijk was ik in paniek. (die dingen stuurde ze plots in een chat, toen ik bij hem was)

& elke keer als zijn mobiel gaat voel ik me echt niet lekker in mijn vel.
Ook als hij bij zijn vrienden is denk ik. 'is hij daar echt wel?' of als ie slaapt check ik zijn gsm achter zijn rug.(heb nog nooit wat gevonden)
in vorige relatie's heb ik dit nog nooit meegemaakt hoe ik me nu voel.
ik hoop dat jullie mij wat raad kunnen geven, hoe ik dit gevoel achter me kan laten.

groetjes

  • IP logged

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 44
  • If those galaxies collide, we will survive.
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Re: jaloezie
#1: 31-07-2015, 09:41
Vervelend dat je zo denkt, ook voor je vriend natuurlijk. Kijk, dat je daar al last van hebt is al een moeite, maar dan komt ook z'n ex erbij. Je komt te kort aan vertrouwen. Praat erover met je vriend, hoe je je voelt en wat je van de situatie vindt. Eerlijkheid is belangrijk in een relatie. Maar probeer de dingen wel zacht uit te drukken om ruzies te voorkomen, bijv niet zeggen van: "Je gaat vreemd dat gevoel heb ik!" Zeg inplaats van: "Ik weet dat het absurd klinkt en misschien is het niet zo, maar ik heb het gevoel dat je vreemdgaat terwijl dit niet van toepassing is" ofzoiets. Veel succes en ik hoop door het uitpraten dat je gevoel weg is!
  • IP logged
~"®ag€ ¡n th€ 90'$ b¥ natu®€ ₩¡th a D€ad Man$ Hand and b€ th€ ₩¡nn€® ₩h€n th€®€ ¡$ Nø ₩a¥ øut øf th€ A$¢€s¡øn but a$k G€n€$¡$ ¡ntø th€ Blu®®¥ N¡ght$"~

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal