Skip to main content

Auteur Topic: vertrouwen

z
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jul 2015
vertrouwen
OP: 15-07-2015, 22:10
Hoi allemaal, Ik ben een meisje van 17 jaar oud en ik ben nieuw op deze site. Ik zocht al een tijd een site waar je met andere tieners kon praten over je problemen, over problemen van anderen kon lezen en om advies vragen. Ik heb een vriendje van 19 jaar en we gaan nu bijna 2 jaar met elkaar. We kunnen het samen super goed vinden, het is super gezellig en hij is altijd heel lief voor me. Alleen hebben we wel wat problemen. Toen het twee maanden aan was met mijn vriendje is hij vreemd gegaan, toen we acht maanden een relatie hadden ook. Hij heeft dit beide keren niet eerlijk verteld en ik kwam hier achter door roddels en het meisje waarmee hij was vreemdgegaan. Dit heeft mij heel erg gekwetst en ik ben er nog steeds heel erg verdrietig over. Ook heeft hij mijn vertrouwen er erg mee geraakt en geloof ik hem bijna niet meer. Het is nu ongeveer een jaar verder en nog steeds vertrouw ik hem hierdoor niet. Ik heb hier vaak met hem over gesproken maar hij zegt dat ik hem echt kan vertouwen en me geen zorgen hoef te maken, maar dit lukt niet. Telkens als mijn vertrouwen weer iets meer terug komt gebeurd er iets waardoor het weer vervaagd. Bijvoorbeeld: Ik word in een groeps app in whatsapp gegooid door zijn zus en nog geen minuut later weer verwijderd, ik vraag haar waarom en krijg het antwoord: Ik dacht misschien wilde je het niet. Op mijn vriends telefoon staat een berichtje in dat groepsgesprek van zijn zus "Ik bedacht mij erna pas misschien wil *mijn vriends naam* wel niet dat ze (ik) dat allemaal ziet". Ook liegt hij wel eens over waar hij is, liegt met wie hij is en hoelaat hij thuis was etc. Het maakt mij enorm verdrietig dat er niet eerlijk word gesproken over bepaalde dingen, dit maakt mij echt kapot. Ik ben bang dat er van alles achter mijn rug om gebeurd terwijl ik zo van hem hou en me best doe. Ik wil er zo graag wat aan doen maar ik weet niet wat, ook wil ik op deze manier niet meer verder. Is er iemand die mij kan helpen met wat ik moet doen .. Sorry voor het langdradige verhaal. Groetjes, Zonnetje
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: vertrouwen
#1: 20-07-2015, 19:53
Hallo Zonnetje,

In de eerste plaats mijn excuses voor het feit dat het zo lang geduurd heeft eer je bericht goedgekeurd was.

De basis van een relatie zou vertrouwen moeten zijn.
Wanneer ik jouw verhaal zo lees is er werkelijk geen enkele reden waarom je deze jongen zou vertrouwen. Ik lees alleen maar over vreemdgaan, leugens en bedrog.

Jij gaat deze jongen echt nooit meer vertrouwen, daarvoor is er veel te veel gebeurd.
Mijn advies is, zet hier een punt achter. Dit vreet alleen maar energie van je en levert je absoluut niets op.

Volgens mij verdien jij veel beter dan dit figuur.

Happy_Man

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: vertrouwen
#2: 21-07-2015, 21:52
Hallo Zonnetje,
Bij een relatie hoef je niet echt alles van elkaar te weten maar je moet je partner gewoon kunnen vertrouwen dat hij geen stomme dingen doet, Maar in jouw geval is dat vertrouwen aan alle kanten beschadigt en ik weet zeker dat je hem nooit meer zal vertrouwen.
Hij heeft meerdere kansen gehad en je betrapt hem meerdere keren op vreemdgaan en op allerlei andere leugens daarom zeg ik uitmaken met die jongen hij verdient jou niet en jij verdient veel beter.
En relatie uitmaken zal misschien pijn doen maar daarna zal het beter gaan, Maar als je bij hem blijft zal hij jou keer op keer pijn blijven doen.
Jij verdient een jongen die wel voor 100% voor jou gaat en een jongen die jouw vertrouwen niet zal beschadigen iemand die jij blind kan vertrouwen.
Geloof me maar uitmaken is jouw beste keuze. 
Sterkte en succes groet marcel. 
  • IP logged

z
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jul 2015
Re: vertrouwen
#3: 03-08-2015, 10:37
Als jullie het zeggen klinkt het heel logisch .. Bedankt voor jullie reactie en ik ga er wat mee doen, groetjes
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal