Skip to main content

Auteur Topic: 2 jongens?

h

huh

2 jongens?
OP: 13-09-2007, 20:45
Huh.. ik ben verliefd op 2 jongens.. en volgens hun vrienden zij allebei op mij... Maar wat nu? Ik kan toch geen omgekeerde harem beginnen ofzo :P.. Nee ff serieus.. Ik vind ze allebei enorm leuk, en ze zijn allebei even lief.. Ik weet niet wat ik moet doen...

Please help...
Wanhoop.
  • IP logged

V

VanceX93

Re:2 jongens?
#1: 14-09-2007, 08:06
Ik denk dat als je 2 jongens even leuk vind en even lief,
Dat je niet verliefd bent op een van die twee.
Je kan iemand wel leuk vinden maar om er ook echt verkering mee te willen hebben is denk ik anders.
Ik denk dat je je er niet te druk om moet maken.
Als je voelt dat je écht erliefd word, dan moet je pas actie ondernemen.
Het stadium "leuk" is nog nét iets te slap om te kunnen kiezen tussen 2 jongens.

Hoop dat het helpt!
  • IP logged

m

magiclover

Re:2 jongens?
#2: 14-09-2007, 10:24
zet van beide jongens de voor en na delen op een stukje papier   en kijk dan welke de belangrijkste dingne heeft en probeer ze beide beter te leren kennen als je ze nog neit echt kent

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

m

mariska05

Re:2 jongens?
#3: 09-10-2007, 17:08
ga een keer met een van hun uit en wie weet iedereen heeft wel iets anders! een is vast wel wat leuker dan de ander
  • IP logged

t

titania

Re:2 jongens?
#4: 24-12-2007, 16:11
Ga eerst chekken of het wel ECHT waar is dat ze allebij op je zijn..
als dat zo is spreek je eens met hun allebij (niet te samen) af.

Dan kom je zen ware persoonlijkheuid tegen en dan sta je al wat verder ;)
  • IP logged

x

x_ALumni

Re: 2 jongens?
#5: 06-02-2008, 19:02
Huh.. ik ben verliefd op 2 jongens.. en volgens hun vrienden zij allebei op mij... Maar wat nu? Ik kan toch geen omgekeerde harem beginnen ofzo :P.. Nee ff serieus.. Ik vind ze allebei enorm leuk, en ze zijn allebei even lief.. Ik weet niet wat ik moet doen...

Please help...
Wanhoop.

is er echt niemand waar je liever bij bent? waar je je meer op je gemak voelt?
  • IP logged

f

farz765

Re: 2 jongens?
#6: 14-02-2008, 07:00
ga met beiden uit apart natuurlijk kijk bij welke je beter op je gemak voelt(en welke beter zoent ;)) vraag waarom ze je leuk vinden moet wel echt zijn of ze willen je voor schut zetten
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal