Skip to main content

Auteur Topic: Is dit lullig?

C

CrystalClaire

Is dit lullig?
OP: 27-03-2008, 16:40
Vorig jaar had ik een maandje verkering, maar ik heb het uitgemaakt. Hij ging te snel met alles en ik zei dat ik niet aan een verkering toe was. (Hij ging ook te snel, maar hij was eigenlijk helemaal niet knap)
Nu ben ik verliefd op een jongen en hij vind me waarschijnlijk ook leuk, maar is het lullig tegenover mn exvriendje? Ik zei dus namelijk dat ik niet aan een relatie toe was.. :-\
Ik hoorde van mijn vriendinnen die bij die jongen (waar ik nu op ben) in de klas zitten dat hij mij wel leuk vond en dat hij het jammer vond dat ik bezet was. Dat was toen ik net verkering had. Ik hoorde toen ook nog van anderen dat ik veel beter kon krijgen.

Please help me!! :( :'(

xx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Is dit lullig?
#1: 27-03-2008, 16:46
je moet gewoon je hart volgen en je niet laten leiden door anderen ;)

je zou in ieder geval je excusses kunnen aanbieden, of zeggen dat je nog wel vrienden wil blijven.
en over dat je zei dat je nog nie toe was aan een relatie, kun je zeggen dat je hem beter wilde leren kennen ofso, of dat je nog niet zeker weet wat je wilt (type jongen)  8)

misschien heb je hier wat aan, groetjes,
Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

m

magiclover

Re: Is dit lullig?
#2: 27-03-2008, 17:03
er kan in een jaar heel veel veranderen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

n

nickozzz

Re: Is dit lullig?
#3: 27-03-2008, 17:11
mee eens.. het kan idd net zo zijn dat je door dat ene jaartje er wel aan toe ben...
  • IP logged

r

riwi

Re: Is dit lullig?
#4: 27-03-2008, 17:38
hoesoow lullig   
je meot altijd je hart volgen  en als je dan echt verliefd bent op die jongen en hij voor jou dan moet je er 100% zonder schuldgevoel voor gaan ,
en als je niet mee van iemand houd is het altijd beter om eht uit te maken ( vind ik dan )
  • IP logged

r

roosje

Re: Is dit lullig?
#5: 27-03-2008, 17:42
kbn het met de andere eens
volg je hart.
tis mss lullig voor hem.
maar hij ging te snel voor jouw.
dus ...
  • IP logged

t

totalwar

Re: Is dit lullig?
#6: 27-03-2008, 18:29
Ben het wel met de andere eens, maar laat je ook een beetje je fouten van het verleden voorkomen en probeer eerst die jonge goed te leren kennen. Als je langzaam closer word is het niet erg en het is niet alsof hij zal verdwijnen als je niet binnen een week verkering met hem neemt.

Maar lullig hoeft het niet te zijn. Sommige zijn niet klaar voor een relatie sommige wel. Maar het gaat erom hoe jij je voelt. Voelde je je niet klaar voor de relatie, dan heb je goed gehandeld (hoewel het meer wat anders leek en je een smoes probeerde te verzinnen om het makkelijker te laten klinken).

Gaat het weer fout, wees moedig en durf te zeggen wat er fout is in de relatie. Als je het dan nog op kan lossen ook, heb je een betere relatie dan ervan weg te lopen. Met eerlijkheid kom je ver.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal