Skip to main content

Auteur Topic: iemand tips?

C

CupCakeMies

iemand tips?
OP: 30-06-2009, 11:31
Ik heb volgens mij een beetje een ongezond eetpatroon ik eet per dag:
in de ochtend een halve boterham.
Op school 1e pauzes koekje of iets anders
Op school 2e pauzes soms niks soms sultana
En als ik thuis kom snoep ik ook nog best veel o:
En avond eten.. maar das ook niet zoveel..

Ik ben pas een maand 13 ofzo..en weeg nu bijna 50 kilo me lengte is ongeveer 1.66 ik denk dat ik in de vakantie best veel aan ga komen als k er niks aan verander..

Dus iemand tips want ik wil graag dit gewicht houden en toch een goed eetpatroon hebben enzo..
  • IP logged

s

s990pnnm0

Re: iemand tips?
#1: 30-06-2009, 16:25
's Ochtends veel en goed eten, want ontbijt is altijd belangrijk. Eet dan dus bv 2 broodjes of een bak cornflakes/musli.
Wat ook heel belangrijk is, vooral in de vakantie, is dat je veel water drinkt.
Die sultana's zijn niet slecht voor je, dus die kan je nog gewoon blijven eten, als je het maar niet te veel eet ;).
Eet als je thuis komt dan een broodje of fruit, dat is stuk gezonder dan snoep.
  • IP logged

t

totalwar

Re: iemand tips?
#2: 30-06-2009, 20:38
eum eerste pauze is rond 10:15 toch? en tweede rond 12:00?

Wat ik zou doen is de sultana (als de tijden kloppen) in de eerste pauze nemen, zodat je maag al wat eten heeft. Daarna in de tweede pauze 2 boterhammen eten, je snoept veel doordat je nog een hongergevoel over hebt nadat je thuis komt. Neem eventueel iets van een cup a soup als je thuiskomt, maar niet echt snoepen.

Ik denk dat je patroon niet overdreven slecht is, alleen je hoeft niet echt af te vallen. Je bent lang voor je leeftijd en daardoor weeg je ook wat meer dan de meeste, maar als je in de komende 3 jaar niet van lengte en gewicht veranderd (mag zelfs iets meer wegen), dan is er niks mis met je hoor.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: iemand tips?
#3: 02-07-2009, 16:50
ja die tijden kloppen heb nu alleen geen school meer x'D

Maar wel bedankt (=
x
  • IP logged

t

totalwar

Re: iemand tips?
#4: 03-07-2009, 14:16
IN het dagelijks leven kan je een beetje hetzelfde aanhouden ;) hoef je niet perse voor op school te zijn ;)

En veel plezier in je vakantie.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: iemand tips?
#5: 11-07-2009, 21:05
oke.. dankje n__n
  • IP logged

c

candystay

Re: iemand tips?
#6: 23-11-2009, 13:37
Weetje als jij nu  je zelf wilt verbetere doe het dan nu en niet ppas over een half jaar je kunt dan in het begin 2 kilo aan komen omdat dat ovor je lichaam veel eten is omdat je nu weinig eet ik eet weinig ik ben te dun maar al verander ik mezelf wordt ik nog dunner omdat ik mezelf ongelukkig voel als ik dik ben en ik vindt me zelf nu al niet te dunnste terwel ik dat eigleijk neit ben denk na maak keuzes en verander

kusjee  :-*

Gouden tip

jou lijf is van jou je moet niet iemand anders laten kiezen volg je hard en die beslist samen met jou hoofd  :-*
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal