Skip to main content

Auteur Topic: wat moet ik met hem doen?

x

xxxEvaaxxx

wat moet ik met hem doen?
OP: 16-07-2010, 20:01
ik ben dus echt radeloos met deze actie.

Ik bn verliefd Op J. hij had eerst met M. maar zoende met mij en mijn 2 beste vriendinnen. M. is een goede vriendin van me, en is er achter gekomen dat hij met 3 andere meisjes gezoend had. J. had me gevraagt maar ik had geen antwoord gegeven. M. heeft het uitgemaakt want ze wilt niet met een player die met andere meisjes zoent. Diezelfde dag kwam J. naar me toe en probeerde me de hele tijd te zoenen. Hij zij dat hij een keuze had gemaatk en dat hij met mij wou verder leven. De dag erna ging ik met J. M. en met nog paar mensen naar het veld, rondhangen zoals we wel vaker doen. Hij liep naar M. toe en zei dat ie haar terug wou, dat het een fout was dat hij met andere meisjes had gezoend.  M. probeerde hem te negeren en vertelde me dat ze niets meer met hem wou beginnen. Al mijn beste vriendinnen ( behalve M.) weten dat ik J. echt heel erg leuk vind. Maar J. heeft gezegt dat hij 100% voor M. wilt gaan. Ik voel me nog al k*t, want iedere keer als hij bij mij is, dan wilt ie me zoenen en zo. Ik weet niet wat ik met hem moet doen, Hij heeft mijn hart gebroken maar maakt mij keer op keer weer blij. Ik vind hem echt heel erg leuk. Maar aan de eene kant wil ik M. geen pijn doen dat ik met hem zou nemen. En aan de andere kant, J. zegt dat hij voor M. wilt gaan. Tegen M. tenminste..

wat moet ik met hem doen?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: wat moet ik met hem doen?
#1: 16-07-2010, 21:17
hoe leuk hij ook is, wanneer hij zo betrouwbaar is dat hij alle meisjes kiest die hij kan kussen komt hij op mij niet echt trouw en betrouwbaar over. Ik zou hem lekker laten lopen.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

x

xxxEvaaxxx

Re: wat moet ik met hem doen?
#2: 17-07-2010, 20:51
Hij heeft me al laten zitten nu, hij gaat voor M. en ik besta niet meer :-X
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: wat moet ik met hem doen?
#3: 18-07-2010, 15:25
Je moet je vooral niet druk om maken dat hij voor M kiest.
Ik bedoel, hállo hoe is hij bezig?
Hij heeft een vriendin, kust met 3 andere meisjes, het is uit met M. en hij gaat gelijk naar jou toe..
het lijkt wel alsof hij niet zonder kan, als zijn vriendin niet bij hem is, dan zoekt ie andere meisjes.

Stel je voor hij zou voor jou kiezen, zou je hem dan wel kunnen vertrouwen?!
Ik zal dan echt altijd bang zijn als hij naar een feest is ofzo en ik neem aan dat jij je daar ook best druk over kan maken en dat is écht niet goed..

Zoals Happy_Man al zegt, laat hem lekker lopen .. hij is je toch niet waard er zijn veel leukere jongens ;)

X
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: wat moet ik met hem doen?
#4: 19-07-2010, 20:49
Volgens mij ben je veel beter af zonder die jongen dan met die jongen.

Jij bent veel beter waard en die kom je vast en zeker ook wel tegen.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

J

Juliaaaa.

Re: wat moet ik met hem doen?
#5: 05-08-2010, 18:28
tja, hoe moeilijk het misschien ook is, je kunt hem beter inderdaad gewoon laten gaan, want bedenk wel dat als je iets met hem begiint dat het dan misschien precies zo eindigt, denk gewoon eens goed na over hoe hij bezig is,! dan zie je misschien vanzelf in wat voor een sukkel het eigenlijk is  :P. ik weet het, het is heel moeilijk iemand te vergeten als je diegene heel erg leuk vind, maar probeer het !

veel succes, en sterkte ermee ! xx
  • IP logged

a

anonimousteengirl

Re: wat moet ik met hem doen?
#6: 17-08-2010, 19:39
Het is al regelmatig gezegd zie ik maar, ben je niet beter af zonder hem?
Als een jongen zich zo gedraagt is het niet zo'n beste kerel.
Je komt vanzelf iemand tegen die wel alleen jou ziet en die je wel kan vertrouwen ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal