Skip to main content

Auteur Topic: Ongemakkelijke stiltes

N

NeoRecord

Ongemakkelijke stiltes
OP: 21-01-2012, 16:21
Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort afspreken met een meisje, maar ik weet niet waar ik over moet praten???

We weten alles al van elkaar, omdat we eigenlijk alleen heel veel via MSN praten. Dus dingen vragen over muziek ofzo dat gaat 'm niet worden.


En als ik 1 op 1 tegen een meisje praat vallen er altijd veel ongemakkeljke stiltes...
En op MSN ben ik misschien heel anders dan werkelijk, veel minder zorgzaam. En dit meisje vind me erg leuk, maar dat is alleen doordat ik zo tegen haar doe op MSN. Misschien veranderd het als we in het echt hebben afgesproken.... :(
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Ongemakkelijke stiltes
#1: 21-01-2012, 17:22
Misschien kunnen jullie baar de bios ofzo gaan?
Kunnen jullie praten (zacht xD) en als er een stilte valt kijk je gwn film... Daarbij kun je het zo romantisch maken als je zelf wilt....

En wt betreft het anders overkomen, tja... Dat is het risico van internet he... Daar kun je niks aan doen en is grwoon afwachten en je niet anders voordoen dan je bent,
Waarschijnlijk is zij hier ook bang voor.

Xxxx
  • IP logged

N

NeoRecord

Re: Ongemakkelijke stiltes
#2: 21-01-2012, 19:12
Oke bedankt :)


NOg een vraag:

Ik ben niet verliefd op dit meisje, maar denk wel de hele tijd aan haar, en ook aan een toekomst eventueel? En als ik haar zie voel ik me wel fijn enzo, maar toch heb ik geen verliefd gevoel. En als ik haar bijvoorbeeld met een andere jongen plezier zie hebben ben ik wel jaloers en voel ik me kut. Ben ik dan toch verliefd of niet?

  • IP logged

O

Opradah1

Re: Ongemakkelijke stiltes
#3: 21-01-2012, 22:21
als ik het zo hoor denk ik dat je inderdaad verliefd bent :o
je voelt je prettig bij haar, je denkt aan haar, je bent jaloers als ze met andere praat enzenz...
je kunt het hetbeste zelf beoordelen, moeilijk om dit voor iemand te doen die je niet in reallife kent.. maar als ik het zo hoor, dit zijn wel de dingen waarvan ik zeg.. jaa je vind haar leuk.

xxxx
  • IP logged

N

NeoRecord

Re: Ongemakkelijke stiltes
#4: 21-01-2012, 23:02
Oke dat denk ik dus ook, maar er is iets wat me tegenhoud, en ik weet niet wat het is.... het is gewoon iets, wat het onmogelijk maakt, op dit moment.

Misschien de angst om een slechte relatie te hebben, die ik eerder dit jaar ook al heb gehad...

Vanaf toen dacht ik bij mezelf: Ik wil nooit meer verliefd worden.

Nu als ik denk aan haar, maakt zij plaats voor mijn muziek...
  • IP logged

M

Muse

Re: Ongemakkelijke stiltes
#5: 22-01-2012, 00:28
niet denken gewoon doen.. en nog een tip voor ongemakkelijke stilte.. maak er gewoon iets van.. dus bijvoorbeeld door haar hand vast te gaan pakken tijdens zoon stilte naar haar te kijken of haar te kussen hoeft niiet persee op mondt..
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Ongemakkelijke stiltes
#6: 22-01-2012, 03:15
Ik denk dat je haar niet moet kussen als je niet zeker bent van je zaak, dat bezorgt ook alleen maar eventuele onzekerheid over de situatie voor zowel jou als het meisje.

Dat van je relatie is erg begrijpelijk dat je het hebt, maar niet ieder meisje is hetzelfde he (pff gelukkig niet zeg haha) het is misschien een kleine troost, maar toch echt waar haha.
Nogmaals ik snap heel goed dat je dit hebt, maar laat dit (voor zowaar mogelijk) zoveel mogelijk achter je, het is gebeurd en dat is heel jammer en rot! Maar daar valt nu toch niks meer aan te veranderen, ga voor dit meisje als je het gevoelt hebt dat zij jou ook wel ziet zitten! Flirt een beetje met haar, kijk naar haar reactie... Sla een arm om haar heen en geniet gwn! :)

Xxxx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal