Skip to main content

Auteur Topic: geen oplossing?

v

vlair

geen oplossing?
OP: 22-01-2012, 15:30
hallo helper,

ik weet niet goed of dit de manier is zoals jullie altijd elkaar helpen, door gewoon een topic te maken, als dit niet zo is.. mijn excusses.

ik zit met een probleem, ik heb ongeveer een maand of 8 geleden een jongen leren kennen via internet (inverband met privacy zal ik geen namen noemen) deze jongen is met mij gaan praten en het was allemaal heel erg gezellig etc.
ongeveer een maand geleden hebben wij elkaar voor het eerst gezien, achter de rug om van mijn ouders. maar hij is een stuk ouder, 26 om precies te zijn. we zijn elkaar leuk gaan vinden en hebben nu een soort van relatie, maar mijn ouders weten dit dus niet, we spreken zo'n beetje elke week wel af in het weekend en hij houdt echt van mij en ik van hem. aangezien dit niet wettelijk verantwoord is, en wij dit ook zeer goed zelf weten (voordat ik daar allemaal reacties over krijg haha) moet ik het wel uitmaken en de relatie stoppen, maar ik weet niet hoe! hij houdt echt van mij, en ik ook van hem. maar het kan echt niet meer! ik moet het uitmaken, maar ik ben echt radeloos over dit. ik wil hem niet kwetsen, en hij weet ook niet dat mijn ouders het nog niet weten (in zover dat hij denkt dat het tussen neus en lippen door wel eens ter spraken is gekomen) hij zal het probleem er dus ook niet van inzien, en ik wil hem dat ook niet zeggen. ik ben bang dat als ik het zeg, hij naar me toe komt om vooralsnog met mijn ouders te spreken etc.

ik zie heel goed in dat mijn acties niet heel slim geweest zijn, en heb er ook daadwerkelijk spijt van.
maar ik kan dit nu niet meer ongedaan maken, en wil het wel stoppen.
heeft iemand alsjeblieft een helpende hand voor mij?

alvast vriendelijk dank,
groetjes
  • IP logged

O

Opradah1

Re: geen oplossing?
#1: 22-01-2012, 22:25
Ik vind het moeilijk hier advies over te geven,
Ik denk dat je gewoon met hem moet praten erover, maar weet niet precies hoe...?

Kun je het niet gwn tegen je ouders zeggen? Miss snappen die t wel gwn?

Xxxx
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: geen oplossing?
#2: 22-01-2012, 22:40
Hoi Marike,
Je zegt dat hij van je houd maar houd hij niet gewoon van hele jonge meisjes ? ik bedoel jij bent 14 en hij is 26 en als jij 24 jaar was geweest had hij jou niet eens zien staan.
Maar ik zou het zeker uitmaken zeg tegen hem dat je een vriend van je eigen leeftijdgroep wil hebben of dat je een vriend heb van je eigen leeftijd en maak hem duidelijk dat jou ouders niets van hem weten en als ze er achter komen bat hij dan de lul is.
Dan is hij echt niet zo dom om naar jou ouders toe te gaan  Nu ken ik jouw ouders niet maar als mijn zusje die nu 13 is en er komt een vent van 26 aan de deur die begint over een relatie met haar te praten nou dan denk ik dat me vader hem in elkaar slaat en hem dan naar het politie bureau mee sleept em me moeder zou hem nog helpen ook..
En ik denk dat dat de reactie is die de meeste ouders hebben op een man van 26 die voor hun jonge dochter komt. En ik denk dat hij dat zelf ook wel weet en niet zo dom is om naar jou ouders toe te gaan.
En als hij wel zo dom is zullen jou ouders eerst uit hun vel springen en tegen hem uitvallen en hem beschuldigen van misbruik van hun jonge dochter en daarvoor kunnen ze hem aangeven bij de politie.
En tegen jou zullen ze zeggen dat je stom bent geweest maar ze zullen nog steeds van je houden.
Dus laat je daarmee niet bedreigen door hem, En maak het uit en maak duidelijk dat jij hem niet meer wil zien en zoek hem ook niet meer op en ontwijk hem.
En denk er aan dat hij fout bezig is geweest en niet jij, Hij zou beter moeten weten en daarvoor zal hij zeker een celstraf krijgen.
En als hij dreigt dan kan jij hem ook bedrijgen door naar de politie te stappen en hem aan te geven want hoe je het ook went en keert hij is een pedofiel en wat hij gedaan heeft is harstike fout  en ook verboden, En ook al zijn er dingen gebeurt met jouw toestemming dan is hij nog steeds fout want hij zou beter moeten weten en moeten weten dat het verboden is en hij zal zeker straf krijgen als hij woord aan gegeven bij de politie.
Ik hoop dat dit je genoeg kracht geeft en in doet zien dat hij fout is geweest en dat je nu de kracht heb het uit te maken onder vier ogen of via de mail of via sms of via wat dan ook als hij maar begrijpt dat het over en uit is en daarmee wens ik je alle sterkte en geluk, marcel
   
  • IP logged

v

vlair

Re: geen oplossing?
#3: 22-01-2012, 23:31
Nee technisch gezien ben ik degene die verkeerd bezig is,
Want voor de site waar ik toentertijd op was moest je 18zijn(nee is geen sekssite maar een chatsite met hogeeisen) dus hij heeft verder niet gevraagd naar mn leeftijd en ik heb er niks over gezegd omdat ik er simpelweg geen seconde bij stil heb gestaan... Ik vul namelijk nooit oneerlijke dingen in verder,alleen nu en hierdoor ben ik het dus simpel(en ontzettend stomweg) vergeten te zeggen tegen hem! Toen ik het herinnerde waa het te laat en kon ik er (voor mn gevoel) weinig aan doen meer.

Ik heb er zo'n spijt van!
Ik ben echt bang soms :(
  • IP logged

L

Lisaaax

Re: geen oplossing?
#4: 23-01-2012, 05:47
Het is misschien stom om te zeggen, maar waarom spreek je met hem af? je had kunnen weten dat hij 24 is. Het is sowieso al gevaarlijk om met mensen via internet af te spreken en dan al helemaal als hij 10 jaar ouder is. Je moet gewoon eerlijk tegen hem zijn, misschien moet je als je het uit maakt iemand die het weet meenemen, je weet maar nooit wat hij anders doet. Wat Marcel zegt is ook allemaal een beetje overdreven, maar hij heeft wel gelijk, hij is meerderjarig en dus kan hij er wel voor boeten, als ik jou was zou ik het uitmaken en gewoon eerlijk zijn! Succes xx
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: geen oplossing?
#5: 23-01-2012, 06:50
Marike,
Jij bent niet fout geweest maar je bent stom geweest.
Hij is fout en iligaal bezig.
je moet niet bang zijn maar het gewoon uit maken en als hij dan gaat dreigen dat kan jij ook.
Je hoeft alleen maar een politie bureau binnen te stappen en het ze uit te leggen en te zeggen dat hij je bedreigt dan woord hij op gepakt.
En dan mogen jullie bij de eerste afspraak elkaars leeftijd niet geweten hebben nu weten jullie dat wel.

Sterkte, marcel
  • IP logged

v

vlair

Re: geen oplossing?
#6: 23-01-2012, 14:56
Allereerst dankjullie wel voor jullie reactie en hulp.

Hij weet mijn leeftijd niet, hojd denkt dat ik meerderjarig ben,

Ik denk dat jullie gelijk hebben, ik moet het uitmaken en het zal moeilijk worden maar het moet wel....
En waarom ik met hem heb afgesproken weet ik ook niet precies...
Ik vond hem echt leuk en dacht niet na bij de gevolgen die dat met zich mee zouden brengen...
Ik denk dat ik het uitmaak via msn?
Of is dat erg grof?
Dan heb ik een beetje een veiligheidsidee...
Misschien kan ik eerst zeggen dat ik ga en daarna dat ik ben verhuisd zodat hij niet naar mn huis komt?

En wat je zegt marcel,dat ik ook kan dreigen als hij dat doet...
Dankjewel. Daar had ik niet aan gedacht en dat is fijn om te horen!

  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal