Skip to main content

Auteur Topic: moeilijk... :(

k

kimlove

moeilijk... :(
OP: 31-01-2012, 19:53
Heey mensen,

Sinds kort ben ik weer verliefd!
Drie weken nu ongeveer denk ik.
Op een jongen uit mijn klas, hij is een jaar ouder maarja dat doet er nu verder niet zoveel toe.
Ik vind hem echt ontzettend leuk, maar ik weet niet of hij mij ziet staan...
Met andere meiden uit zijn klas praat ie veel meer, en bij 3 zit ik ook soms met zijn arm om hun heen, maakt me echt jaloers.. ??? :-[
Ik probeer om meer met hem te praten, meer contact enzo,en hij reageert hier ook wel positief op!
Maar toch neit zoals bij die andere meiden.
Ik ben nou niet echt de populairste meid uit de klas, en echt superspontaan ben ik niet.
Ik wil zo graag dat ie me leuk vind, hoe dom het ook klinkt...
Ik vind het best wel moeilijk om contact met hem te leggen, helemaal omdat er 2 meiden bij mij in de klas zitten die veel met hem omgaan, maar mij niet mogen... :(

iemand tips?? ???
  • IP logged

O

Opradah1

Re: moeilijk... :(
#1: 31-01-2012, 21:09
misschien kun je eens bij een project bij hem in het groepje gaan,
of bij de gym, of gwn naast hem gaan zitten en een gesprek beginnen over van alles en nog wat (doet er niet zo toe)
je kan ook licht prberen te flirten, kijken hoe hij daarop reageert en aan zijn reactie kun je dan merken hoe of wat....

xxxx
  • IP logged

l

luvvyouu

Re: moeilijk... :(
#2: 01-02-2012, 17:40
jaa.. spreek hem gwn een keertje aan kijken hoe hij met jou praat en probeer spontaan te blijven.. had er zelf ook altijd moeite mee... en wat die meiden betreft die zijn gewoon bang om hun boytje kwijt te raken door een andere mooie meid niks op uit doen  ;)
  • IP logged

k

kimlove

Re: moeilijk... :(
#3: 01-02-2012, 18:04
ik probeer ook wel om een gesprekje aan te knopen, maar na een minuut loopt dat alweer dood of moeten we stil zijn van de leraar :(
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: moeilijk... :(
#4: 01-02-2012, 18:06
Mischien in de pauze dan? :p
Praat over iets wat hem wel wat boeit

Ge
  • IP logged

k

kimlove

Re: moeilijk... :(
#5: 01-02-2012, 20:48
balen, hij rookt, dus hij staat de hele pauze buiten, en ik ben niet van plan om daar bij te gaan staan, aangezien ik zelf niet rook en iedereen me dan gaat aankijken van wtf doe jij hier... aangezien daar alleen rokende lui komen...
tjaa ik vind best lastig want wat hem boeit weet ik niks/weinig van...
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: moeilijk... :(
#6: 01-02-2012, 21:39
Klopt.. Rokers staan altijd bij elkaar, lastig.
Nodig hem uit alsje iets met vrienden gaat doen ofzo.. Als je dat durft teminste :s

Je kan ook altijd een PB sturen heh!

Gr
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal