Skip to main content

Auteur Topic: Wat moet ik doen??? HELP MEEE

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 74
  • Just ask
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Wat moet ik doen??? HELP MEEE
OP: 28-07-2013, 21:41
Hallo mensen van tp.nl,
Ik heb een probleem:

Ik vind een meisje al heeeel lang leuk, ik zie haar niet zo heel vaak, maar wel 1 a 2 keer per week, maar dat hinderd niks.
We hadden bijna eerder wat maar dat liep mis. Een paar maanden verder begint het weer wat op te bloeien. Tussendoor heeft ze nog een vriendje gehad. Ze is echt superrrrr mooi en knap en lief. Laatste tijd op whatsapp krijg ik veel xjes en hartjes. Ik zou haar willen vragen of ze mij leuk vind. Maar ik durf het niet zo goed, want ik weet niet of ik het wel moet doen omdat we bijna eerder iets hadden. En of ze dat wel allemaal wel enzo. Ik zit hier best wel mee. Want de ene keer stuurd ze hartjes en de andere keer alleen 1 xje of helemaal niets. Ik kan het dus niet helemaal inschatten. De vorige keer ben ik erachter gekomen doormiddel van truth or dare, misschien moet ik dit weer doen? Of als jullie nog wat weten? Help mij aub mijn dank zal groot zijn!

Gr Skaterboy
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Wat moet ik doen??? HELP MEEE
#1: 29-07-2013, 12:35
Hey, 

Ik vind t ook altijd moeilijk om zoiets te zeggen, meestal bij mij zeg ik zoiets pas op een feestje of tijdens het uitgaan, als we allebij wat op hebben. Het is mischien niet het beste advies, maar het werkt wel en het is makkelijker
  • IP logged

j

john_jr_fr12

Re: Wat moet ik doen??? HELP MEEE
#2: 29-07-2013, 15:09
Yo gozer.

Probeer met der grapjes te maken ( Doe ik ook altijd als ik iemand leuk vind ) Ik maak altijd redelijke seksistische grapjes dan. Maar jij mag helemaal zelf bepalen hoe & wat. Je moet ook wel weten waar ze tegen kan. Je kan natuurlijk geen negatieve grapjes uithalen met der. Wel positief blijven of geef haar complimenten over hoe ze eruit ziet.

Gr John.
  • IP logged

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 74
  • Just ask
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Re: Wat moet ik doen??? HELP MEEE
#3: 29-07-2013, 21:24
Dankje john,
Maar ze weet nu dat ik haar leuk vind en ze vind mij ook heel lief en ik ben haar beste mattie. Maar op het ek heeft ze met een franse jongen gezoend en daar heeft ze nu ook wel wat mee. Ik heb haar verteld wat ik voel en ze vond mij een topjongen en het kwam goed ook al word ze niet op mij verliefd, maar wat moet ik nu doen?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 206
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2013
Re: Wat moet ik doen??? HELP MEEE
#4: 30-07-2013, 21:22
ligt eraan hoe je je erbij voelt om vrienden te blijven wetend dat zij iemand heeft enzo. Zelf had ik dit met mijn ex (is net iets anders maargoed) zij wilde vrienden blijven nadat zij het had uitgemaakt en ik vond dat best. Het liep best goed totdat zij over een of andere gozer begon te praten over hoe leuk hij was en dat ze hadden geknuffeld en blablabla. Ik werd toen erg boos op haar en heb haar sindsdien bijna niet meer gesproken. Je moet zelf kijken of dat je dit kan of niet want als ik nu terug kijk vond ik het moeilijk om gewoon vrienden te zijn terwijl ik haar nog steeds leuk vind. Als je dit echt moeilijk vind is het misschien beter om gewoon minder/geen contact meer te hebben. Het is klote maar misschien het beste
  • IP logged

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 74
  • Just ask
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Re: Wat moet ik doen??? HELP MEEE
#5: 30-07-2013, 21:49
We zijn al bijna twee jaar de beste vrienden en ben er dinds een half jaar achtergekomen dat ik haar leuk vind, ik hoop dat ze het uitmaakt met die fransman omdat hij te ver weg woont ofzoiets en dan kan ik mijn slag slaan want zoals zij het zegt zit ik dichtbij een relatie met haar. Ik vind het ook niet moeilijk om vrienden te blijven want we weten alles van elkaar. Maar heb je mssn nog andere tips hoe ik haar over 'de streep' kan halen?
  • IP logged

p

polly

Re: Wat moet ik doen??? HELP MEEE
#6: 03-08-2013, 13:53
Hey !
Als ik jou was zal ik het haar gewoon vragen. Ik ben zelf een meisje, en als een jongen mij vraagt of ik hem leuk vind of niet antwoord ik altijd eerlijk. Zo zou ik het doen.
Xx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal