Skip to main content

Auteur Topic: 2 vriendjes:S

m

melly16

2 vriendjes:S
OP: 04-09-2007, 17:42
heyhey mensen

ik heb 2 vriendjes niemand weet het
behalve me beste vriendin ze probeert me te
helpen maar dat ik nog nie gelukt ik moet het met een van de 2 uit maken maar ze zijn allebij egt super lieff
kan iemand mij helpen :S

kuss ikke
  • IP logged

t

totalwar

Re:2 vriendjes:S
#1: 04-09-2007, 19:22
Als ik met elk meisje zou nemen die ik lief vind, dan passen alle namen niet meer op een A4tje, dus het gaat er niet altijd om hoe ze zijn.

Elke jonge is anders en elke jonge heeft wel iets leuks en neit leuks. Zoek bij beide op welke dingen je leuk aan ze vind en welke dingen niet. Maak de lijst zo lang mogelijk als je maar kan. Streep dan dingen die op beide lijsten voorkomen weg en kijk welke er over zijn. Beslis een top 10 van die dingen die je belangrijk vind en vergelijk ze met elkaar. Dan zullen er vast dingen uitkomen die je bij de een belangrijker vind.

Kan je geen verschillen vinden, dan ben je te verliefd en kijk je te weinig naar hun karakter (verblind door liefde), dan zou ik als ik jou was toch hun wat beter leren kennen om te weten hoe ze nou eigenlijk in elkaar zitten en hoe ze reageren op dingen. Stel gerust vragen aan ze ;) Is niet erg als je dat doe, is gewoon interesse.

Succes en veel sterkte (de volgende keer er maar 1 kiezen en niet 2, anders kan je met veel jongens verkering nemen en dat loopt verkeerd, want je heb kans ze beide te verliezen als ze er misschien achter komen).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

LoverMyi

Re:2 vriendjes:S
#2: 29-09-2007, 16:16
zitten die 2 jongens bij jou op school of...


xxx :-*
  • IP logged

e

eenwieler

Re:2 vriendjes:S
#3: 01-10-2007, 11:53
Als je iets met beide jongens hebt, dan ben je na mijn mening niet oprecht verliefd op ze. Je kan namelijk maar op 1 jongen/meid tegenlijk oprecht verliefd zijn.

Dat is mijn visie.

Ferko
  • IP logged

s

shyguy

Re:2 vriendjes:S
#4: 01-10-2007, 18:55
Bij bewust zijn ben ik het met je eens Ferko.

Maar er zijn mensen die zijn verliefd op hun vriend/in maar verbieden het aan zichzelf en vinden ze iemand anders leuk ;)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 01-10-2007, 18:56 door shyguy »

e

eenwieler

Re:2 vriendjes:S
#5: 08-10-2007, 15:47
Ik heb het ook over oprecht. Als ik voor 2 meiden iets voel, dan weet ik al voldoende. Dan is geen van de 2 leuk genoeg om ook echt mijn vriendin te zijn.

Dus als je niet weet wie je het leukste vind voor een relatie wil dat zeggen dat geen van beide geschikt zijn.

Ferko
  • IP logged

t

totalwar

Re:2 vriendjes:S
#6: 09-10-2007, 13:12
Jeps, want anders zou ik heel veel meisjes kennen die wel geschikt voor een relatie zijn en zou ik heel wat verkeringen achter de rug hebben. Liefde is niet kiezen wie er bij je past, je weet het gewoon en er is geen twijfel of het toevallig iemand anders is of een andere jonge/meisje is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal