Skip to main content

Auteur Topic: Jaloerse vriendin

F

Floorxx

Jaloerse vriendin
OP: 13-06-2013, 13:37
:'( Help me plzz!!een van mijn beste vriendinnen is verliefd op mijn vriendje... het begon dat wij elkaar vertelde wie we leuk vonden.. allebei dezelfde jongen dus.. we hebben elkaar beloofd dat als 1 van ons verkering met hem krijgt het onze vriendschap niet mag verpesten. Die jongen vond mij dus ook leuk en sinds vorige week heb ik met hem. Op een ochtend vroeg ik of zij niet boos op mij is omdat ik met hem heb. Ik dacht dat zij het al wist omdat die avond ervoor mensen er veel opmerkingen over maakte waar zij bij was. Blijkbaar wist ze dit dus nog niet.. ze werd heel erg boos op mij en ging bedenken dat we hadden beloofd dat niemand van ons verkering met hem mocht hebben... ik heb onze chat teruggelezen en dit is nooit gezegd... wat moet ik doen?? ze is super jaloers en steekt mensen tegen mij op... :alabanzaa:

Xxx Floorxx

P.S. dat meisje dwingt mij om het uit te maken met mijn vriendje... ik weet niet of ik het moet doen.. ik vind hem wel echt heel leuk :-* maar vriendinnen zijn ook belangrijk voor mij...[/i]
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Jaloerse vriendin
#1: 13-06-2013, 21:12
Wat je kan doen is haar dat chatgesprek laten lezen van toen jullie dat aan elkaar beloofde.

Helaas is het vaak zo dat een vriendschap automatisch verpest word als jullie allebei op dezelfde jongen zijn en één van jullie neemt met hem.
De ander die niet met die jongen heeft zal jullie dan altijd samen zien en word daardoor automatisch jaloers.

Dat ze jaloers is is begrijpelijk maar omdat jullie die afspraak al hadden gemaakt is het wel onredelijk dat ze mensen tegen je opstookt daarvoor.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

T

The_Unknown

Re: Jaloerse vriendin
#2: 15-06-2013, 01:04
t gesprek na laten lezen aan haar, en dn moet zij gwn ophouden.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal