Skip to main content

Auteur Topic: Ex

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • There will be always hope if you believe in it
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: mei 2010
Ex
OP: 26-05-2013, 20:16
Oke ik weet niet of dit een echt probleem is maar momenteel zit ik er mee en misschien als ik het aan iemand vertel dat het dan minder word.
Ongeveer een jaar geleden had ik een vriendin, we waren redelijk close maar nooit verder gegaan dan zoenen. We hebben ongeveer 2 maanden gehad maar zagen elkaar wel heel vaak in die 2 maanden.
Nadat het uit is gegaan heb ik haar eigenlijk nooit meer gezien en nog weinig aan haar gedacht.
Maar ongeveer 1 jaar geleden nadat het is aangegaan had ik een droom over haar en dat we weer samen waren terwijl ik ongeveer een een heel jaar niet aan haar heb gedacht.
Nu heb ik dus een redelijk kut gevoel en is me vraag of jullie denken dat ik nog wat voor haar voel ondanks dat we elkaar al een jaar niet gezien of gesproken hebben of denken jullie dat dit maar tijdelijk is en ik het over 2 dagen weer ben vergeten. Ik denk persoonlijk het 2e maar het voelt toch goed om dit ergens kwijt te kunnen. 
  • IP logged

r

rooboos

Re: Ex
#1: 26-05-2013, 20:20
Dit is wel normaal Je bent close met iemand geweest je hebt met deze veel dingen gedaan en besproken en je bent intiem geweest als het dan uit gaat hou je waarschijnlijk nog steeds van deze persoon. hoe lang dat ook geleden is.
  • IP logged

T

The_Unknown

Re: Ex
#2: 15-06-2013, 01:10
dat kan heel goed hoor,
heb heel veel met mijn ex meegemaakt,
en dat is alweer 4-5 jaar geleden, en nog vraag ik mij soms af hoe t met haar gaat, maar omdat zij een beetje onder de duim word gehouden (heb ik t sterke idee)
en spreek haar dus nooit, en heb er opzich ook wel vrede mee, ik leef mijn eigen leven en zij de hare dusja :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal