Skip to main content

Auteur Topic: tepels door t-shirt zichtbaar

k

karretje2010

tepels door t-shirt zichtbaar
OP: 07-10-2010, 14:10
heay allemaal

ik ben 15 en heb maat 75D .

ik vond in het begin een bh niet zitten en sinds dien draag ik nooit meer een bh

om een dag vroeg een jongen mij of ik een bh droeg en zei van niet.

de jongen begreep het en zei dat hij dat kon zien.

ik had blijkbaar stijve tepels.

wat vinden jullie van zichtbare tepels en is het raar dat ik het niet erg vind dat je ze kunt zien


  • IP logged

K

Karian

Re: tepels door t-shirt zichtbaar
#1: 07-10-2010, 14:14
In principe heb ik er geen grote moeite mee. Maar vooral als je grote borsten hebt, zoals jij al zegt, is het verstandig en ook prettiger om ondersteuning te hebben. Het is bovendien vaak een beetje vreemd voor omstanders. Als jij je daar niks van aan trekt, moet je natuurlijk gewoon doen wat je zelf wilt.
Maar onthoud dat sommige personen er aanstoot aan kunnen nemen. Ik zou echt geen antwoord geven als een jongen mij zou vragen of ik een beha aan zou hebben of niet...
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: tepels door t-shirt zichtbaar
#2: 07-10-2010, 14:26
Aangezien die jongen ernaar vroeg, dan zal het dus wel opgevallen zijn. Het lijkt mij verstandiger om toch een Bh aan te gaan doen, want het ziet er verzorgder uit vind ik en je wordt er niet op aangesproken dat je tepels zichtbaar zijn. Ook is het veel fijner denk ik om toch een bh aan te hebben.

Gr,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

k

karretje2010

Re: tepels door t-shirt zichtbaar
#3: 07-10-2010, 14:28
ja das waar maar het was een goeie vriend en hij had al een keer met mij in een zwembad gezwommen waar hij mijn borsten al had gezien .
daarom had ik er geen probleem mee:p
maar op wikipedia staat dat het geen kwaad kan als je geen bh draagt en zo dus vandaar dat ik het misschien ook wel doen maar draag jullie altijd een bovenstukje als jullie zwemmen .
ik haast nooit we gingen een keer met de klas zwemmen en ik had geen bovenstukje aan in het keek iedereen en op een gegeven moment was dat weg en de jongens zwommen wel dichter bij mij maar soms zaten ze ook iets aan mijn borsten maar moet ik daar iets van denken want dat weet zeker.

  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: tepels door t-shirt zichtbaar
#4: 07-10-2010, 14:53
Dus je bedoelt dat je dus zonder bovenstuk van je bikini bent gaan zwemmen, in je blote borsten dus zeg maar? Schaam je je dan niet ofzo? :O
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

K

Karian

Re: tepels door t-shirt zichtbaar
#5: 07-10-2010, 15:09
Het is wel netjes als je met bovenstukje gaat zwemmen. Andere mensen kunnen er last van hebben dat jij met blote borsten in het zwembad rondloopt. Zeker met je huidige cupmaat (die vast en zeker niet onopvallend is). Er bestaat ook altijd een kans dat mensen er aanstoot aan nemen, zoals ik al zei. Jongens kunnen je misschien gaan lastigvallen op een vervelende manier, en dat wil je denk ik ook niet, toch?
Heb een beetje zelfinzicht en respect voor je omgeving... en draag gewoon een beha en bovenstukje tijdens het zwemmen. Het zijn jouw borsten, niet iedereen hoeft die te zien, want jouw lichaam is niet om te showen. Daarom zou ik er even wat voorzichtiger mee om gaan.
Ik heb in een zwembad nog nooit zonder bovenstukje gezwommen. Ik heb één keer op het strand zonder bovenstukje liggen zonnen, maar ook dat doe ik niet vaak en zeker niet zomaar, zonder dat ik iemand bij me heb die ik volkomen vertrouw (bijvoorbeeld m'n vriend).
Als kind kan je dit natuurlijk wel doen, maar je bent vijftien... je bent geen klein meisje meer. Tijd om je er ook naar te gedragen en je ervan bewust te zijn dat niet iedereen hier positief of leuk op zal reageren. Het is ook gewoon volwassen om iets te dragen onder je shirt en een bovenstukje tijdens het zwemmen.

Bovendien: Jongens horen niét aan jouw borsten te komen, óók niet in het zwembad, zonder jouw toestemming!!
  • IP logged

v

verkauft

Re: tepels door t-shirt zichtbaar
#6: 07-10-2010, 19:18
1 ik zie wel vaker mensen op school met iets aan en dan zie je de tepels nogal goed zegmaar... ik zelf vind dit echt je ijgen keus.
2 geen bh moet je ook zelf weten al kan het er wel raar uitzien
3 zwemmen zonder bovenstukje zeker met cupmaat D lijkt me een beetje aso.... (ook omdat je 15 bent hoor je dit tog wel te weten)
ook is het niet normaal dat zomaar alle jongens aan jou borsten zitten.
grtz
verk
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: tepels door t-shirt zichtbaar
#7: 09-10-2010, 00:53
Ik zou het zelf denk niet zo fijn vinden dat mensen kunnen zien dat ik geen bh draag, maar als jij het fijn vind om geen bh te dragen is er niks mis mee :'P
xx
  • IP logged

M

Myanna

Re: tepels door t-shirt zichtbaar
#8: 17-11-2010, 18:03
Als jij het fijn vind om geen bh`s te dragen moet je dat niet doen
Zelf vind ik het verschrikkelijk zonder bh. maarja iedereen zijn eigen
misschien zou je 2 strakke hempjes onder je shirt aan kunnen doen?
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal