Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op beste vriend..

N

Nomad

Verliefd op beste vriend..
OP: 10-04-2010, 12:51
Ik ben laatst voor m'n beste vriend uit de kast gekomen en hij reageerde gelukkig positief. Hij zei dat ie er geen problemen mee had, etc. Het probleem is echter dat ik erg verliefd op hem ben.. Al jaren.. Ik heb geen flauw idee wat ik moet doen. HIj heeft nog nooit een vriendin gehad of gekust met een meisje, maar dat zegt niks. Ook gedraagt hij zich soms ook wel een beetje niet-hetero, maar ik vind hem toch meer hetero dan homo.
Ik kan het niet verdragen als hij met meisjes omgaat, dan word ik gewoon jaloers :p Een paar mensen waarmee ik er ook over gepraat heb, zeiden dat ik het niet aan hem moet vertellen als ik de vriendschap tussen ons wil behouden. Aan de ene kant hebben ze wel gelijk, maar eigenlijk wil ik het gewoon vertellen, ook al weet ik dat de kans dat hij én homo/bi is én ook verliefd op mij is misschien 1 % is..

Kan iemand mij redden?
  • IP logged

l

loverjets

Re: Verliefd op beste vriend..
#1: 10-04-2010, 16:48
ik zou hettegen hem vertellen en kijken hoe hij reageert. ik snap best dat je de vriendsgap wil houden enzo. maar ik denk dat hij het sowieso wel aan je kan merken en het zou mij fijner lijken dat als 1 van mijn vriendinnen tegen mij zou zeggen dat ze lesbisch is (ik ben zelf hetero maar heb NIKS tegen bi's lesbisch of hom's)(ik hoop zelfs dat mijn broerje homo is:p zou ik wel leuk vinden) dat ze dan ook zou zegge dat ze op mij is (als dat zo zou zijn) een als ik er dan later agter zou komen zou ik heel boos zijn dat zij dat zo lang heeft verzwegen
xx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal