Skip to main content

Auteur Topic: Dat meisje

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Dat meisje
OP: 18-10-2012, 11:12
Hallo iedereen,

Dat meisje die ik leuk vond is er achter gekomen dat ik haar ook leuk vind, dit schreven we naar elkaar:

ZEI:
ik vind je een aardige jongen , en ik heb het idee dat je me leuk vind, als dat niet klop sorry
Maar ik merk dat ik het daarom moeilijk vind om met je af te spreken omdat je niet veel zegt en ik dus niet weet hoe jij er over denkt.
Ik vind het namelijk leuk om met je af te spreken maar wel vanuit mij uit als vrienden.
Klopt dit wat ik zeg of zie jij het hel anders

IK:
Ja, je hebt gelijk het spijt me dat ik je het zo moeilijk heb gemaakt..
Ik wilde het je wel vertellen maar ik kende je nog niet erg goed, en ik twijfelde soms.(via telefoon wilde ik het ook niet zeggen)
De reden dat ik stil was bij toneel was omdat ik niemand echt kende en het raar vond om dan druk te zijn dan zou iedereen mij meteen raar aankijken haha.
Ik kwam er wel pas na theater achter dat ik jou wel leuk begon te vinden.
Jammer genoeg was het soms wat moeilijk om je aandacht te hebben, dus konden we niet echt veel met elkaar praten.
Normaal kan ik via msn/facebook/watsapp uren praten met een meisje over haar/mijn gevoelens en allemaal andere dingen en dan ben ik ook heel snel mezelf bij haar.
Ik hoopte dat ik dat bij jou als ik je beter leerde kennen ook kon zijn, dan zou ik het ook heel makelijk vinden om jou snel een berichtje te sturen van hee hoe laat ben je uit? zal ik je op komen halen? maar ik moest daar vaak over nadenken want ik wist niet echt wat ik wel kon zeggen en wat niet. :$

haha wauw lang berichtje geworden..
Ik ga hier denk ik stoppen ben moe geworden en papa gaat morgen weer weg.

Als je wilt kunnen morgen wel hier over door praten.
Maar als je wilt dat ik je met rust laat moet je het zeggen dan doe ik het.
Ik probeer zo min mogelijk opdringerig over te komen alleen dat is niet makkelijk.

xx

IK:
o ja sleep well!

ZEI:
slaap lekker! :)



Ben benieuwt of ze vandaag nog zal reageren op mijn onwijs lange bericht maar ben wel super blij dat ik er eindelijk van af ben.
Ik zal nu zeker gewoon mezelf zijn als ik bij haar ben, alleen of ik nog echt wat met haar ga afspreken weet ik niet, ik kan in iedergeval weer gewoon achter andere meiden aan gaan. :)

Denken jullie trouwens dat ze nog zal antwoorden of dat ze het hierbij zal houden? :P
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

S

Snuffy44

Re: Dat meisje
#1: 18-10-2012, 19:06
Ahh dat is gewoon heel lief dat je dat naar haar schrijft of stuurt.
ht is voor een meisje ook een hele stap om dat te sturen of te schrijven.
meisjes zijn vaak onzeker als het over jongens gaat.
dus als je met haar gaat afspreken toon interesse naar wat zij zegt.
geef haar het gevoel dat ze belangrijk is. ze moet zich bij jou goed kunnen voelen. vooral zichzelf. en je moet eerlijk tegen haar zijn.

Succes!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Dat meisje
#2: 20-10-2012, 16:56
haha, ja dat snap ik wel maar ze heeft hier tog laten weten dat ze me eigenlijk niet leuk vind...
Of wil dit zeggen dat ik nog kans maak?
Want ik geloof dat eigenlijk niet meer, zeker als ze op mijn lange bericht eigenlijk helemaal niet meer antwoord...
Ik heb het verpest ;)
Ik had bij haar gewoon mezelf moeten zijn en niet iemand anders, dat was mijn domste zet, misschien was ze wel gewoon op de echte mij gevallen... maarja daar zal ik nooit achter komen. :)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

S

Sigtør Brann

Re: Dat meisje
#3: 20-10-2012, 18:38
Nee, je bent zeker niet dom geweest.

We hebben toch allemaal in je topic(s) kunnen lezen dat je heel erg je best hebt gedaan?
Je hebt gedaan wat je kon, en liefde is nou eenmaal niet altijd eerlijk....

En je weet niet waarom ze niet antwoord, misschien weet ze gewoon niet zo goed wat je moet antwoorden.

Maar in mijn ogen heb je het in ieder geval niet verpest, in ik vind het heel knap wat je hebt gedaan, alleen word je er niet voor beloond, en dat is zeker niet jouw schuld.

Sigtør
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Dat meisje
#4: 20-10-2012, 20:57
haha je hebt gelijk ;p
maarja zit er niet mee dat ze me niet leuk vind maar ik zit er een nu beetje mee
dat ik niet mezelf was tijdens de afspraakjes, maar ik moet het gewoon laten gaan net als ik normaal altijd zeg. :$

Bedankt voor je antwoord trouwens! :)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

S

Snuffy44

Re: Dat meisje
#5: 04-11-2012, 18:42
zeker voor de volgende keerr
wees gewoon jezelf daar schiet je het meeste mee op.
en ik bedoel meer dan je best kun je niet doen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal