Skip to main content

Auteur Topic: Vrouwen.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Vrouwen.
OP: 24-07-2013, 14:51
Hallo iedereen!

Het is lang geleden dat ik zelf een topic heb aangemaakt.
Het is niet echt een probleem, ik moet eerder wat kwijt.

Zoals sommige weten ben ik intern op stage, ik werk daar met engelse collega's.
Een paar dagen geleden is er wat gebeurt, het was een soort feest avond waar iedereen verkleed was, ik deed er niet aan mee, ik was een film aan het kijken met een vriend in zijn kamer.
Een tijdje daarna kwam *** tussen ons zitten, we begonnen na een tijdje elkaars hand te strelen en vast te houden, na veel strelen en aanraken kreeg
ze het koud dus ging ze onder de deken zitten.
We gingen samen door met waar we mee bezig waren en toen
begon ze over mn lul te strelen ik ging toen ook maar onder de deken zitten.
En we begonnen elkaar te betasten waar die jonge bij was...
die jonge had ons door wij hebben hem overgehaald dat wij niks hadden gedaan
(eff kort gezegd).

(Dit was zaterdag gebeurt)
Gisteren kreeg ik dus te horen dat zei dronken was, terwijl ze er helemaal niet zo uitzag, en ook gewoon heel normaal deed, ze zei ook dat ze niet dronken was voordat ze tussen ons kwam zitten. (wat ik super graag wil geloven)

Wat mij nu heel erg dwars zit is dat ik eigenlijk heel graag verder wil, maar ik voel me zo rot dat zei dronken was en ik niet.
Zei heeft gisteren ook geantwoord op mijn bericht, om alles te vergeten wat er is gebeurt.

Als ik had geweten dat ze die dag dronken was had ik nooit iets gedaan, ik voel me alsof ik haar heb gebruikt...
Ik besefte de volgende dag pas echt wat wij hadden gedaan en toen moest ik er kei hard om lachen. Maar ik vond het wel erg leuk die avond.

Ik wil eigenlijk graag weten wat zei ervan vond die avond, want de volgende dag moest zei er ook een beetje om lachen, en we plagen elkaar gewoon en praten ook heel gewoon tegen elkaar.

We hadden een tijdje geleden een soort grapje gemaakt samen dat wij gingen trouwen, en daar blijven we elkaar ook nog mee plagen...

Ik weet eigenlijk niet wat mijn probleem is, ik ben niet verliefd, ik vind haar wel een leuk meisje, maar ik wil wel gewoon plezier met haar maken...

Ik hoef eigenlijk geen sex te hebben met haar, misschien verlang ik een beetje naar het gevoel van een vriendin te hebben ofzo... :s

  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Vrouwen.
#1: 24-07-2013, 14:52
(het verhaal werd veel te lang dus ben ik maar hier gestopt ;p)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

Re: Vrouwen.
#2: 24-07-2013, 17:14
Kun je niet even met haar apart gaan en het haar voorleggen? Haar vragen wat ze eigenlijk echt van je vindt en wat ze nu verder wilt?
Die avond hadden jullie het leuk, jij had geen idee dat ze dronken was en dus heb je haar zeerzeker niet gebruikt. Zo moet je het dus ook niet zien. Als zij op wat voor manier dan ook liet meken dat ze het niet gewild had, dan weet ik zeker dat jij iemand bent de per direct stopt. Met andere woorden, je hebt niks verkeerd gedaan. Volgende keer misschien iets beter opletten om te weten of ze nuchter is (voor je eigen gevoel erover)

Je hebt wel het recht om te weten hoe of wat zij ervan vindt, maar ik zal allereerst even goed op een rijtje krijgen wat jij precies wilt.
Of je haar echt leuk vindt en ook echt iets met haar wilt, of nu alleen even plezier hebben met haar en verder niets, of dat je gewoon verlangt naar een vriendin maar niet perse haar.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Vrouwen.
#3: 24-07-2013, 18:01
Hee opdradah!

Ik zal het proberen als ik weer terug ben daar bedankt!

Ik weet niet echt wat ik wil, ik ben erg in de war.
Ik kreeg wel laatst het gevoel dat ik een vriendin wilde, waar ik gewoon veel plezier mee wil hebben.
Maar het is vreemd, ik heb bij haar niet echt het liefde gevoel.
Eerder gewoon van ze is leuk, ik wil wel plezier met haar hebben...
Maar ik hoef niet verder iets te doen met haar, het is zo moeilijk te omschrijven.
Misschien val ik wel een beetje op haar maar ik zou niet verder met haar willen...
Ik denk dat jij er wel het dichtsbij komt met jou laatste zin, dat ik gewoon graag een vriendin wil maar ik genoeg neem met haar ofzo... of door die gebeurtenis voel ik me meer aangetrokken.

:P sorry het is echt moeilijk om deze gevoelens te omschrijven..
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

Re: Vrouwen.
#4: 24-07-2013, 23:57
Heey nuccah ;)

Liefde en relaties (en alles wat ermee te maken heeft) is vrijwel altijd lastig, helaas. Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt hoor,

Het is ook lastig om gelijk nu al te oordelen, na een zo'n leuk avondje kan het opeens (tijdelijk) anders ervoor staan voor je gevoel dus neem geen overhaaste beslissingen. Ookal wil je misschien erg graag echte liefde ervaren en een relatie hebben voor je gevoel, je binden aan iemand waarvan je niet het "wauw" effect krijgt heeft weinig nut. Als je je bindt aan "zomaar iemand" (tuurlijk is ze niet echt zomaar iemand maar niet DE persoom zegmaar) dan strandt je relatie vroeg of laat, vandaar dat ik zeg.. Geef het de tijd om je beslissing te nemen over wat jij ermee wilt en handel vanaf daar richting haartoe.

Ondertussen kun je ervoor kiezen om wel met elkaar af te spreken als vrienden, zo kun je kijken hoe het is als je elkaar vaker ziet en wat voor gevoel het je heeft. Maar je kunt ook kiezen voor weinig contact, dan heb je alle rust om te denken (maar wat zij doet in die tijd heb je dan weinig meer mee te maken als je begrijpt wat ik bedoel )
als jij niet weet wat jij wilt, kun je ook niet van haar verlangen om jou te vertellen wat zij wilt (vind ik). En daarbij, dat moet je niet eens willen.. Dan loop je de kans dat je gaat handelen naar wat zij wilt terwijl dit misschien helemaal niet is waar jijzelf voor zou kiezen.

Sterkte, als je me nodig hebt voor iets.. Je weet me te vinden ;)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Vrouwen.
#5: 25-07-2013, 09:54
haha, bedanktt ;)

Ik zal proberen zo snel mogelijk met haar te praten hierover.
En dan kom ik hopelijk op een antwoord of oplossing.

Ik zal nog wel sturen hoe het is afgelopen.

Als ik je nodig heb zal ik je dat wel laten weten ;) haha
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

Re: Vrouwen.
#6: 25-07-2013, 11:34
Is goed :)
Succes!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal