Skip to main content

Auteur Topic: in de knoop met mezelf

n

nicole

in de knoop met mezelf
OP: 21-01-2015, 20:54
Hoi, ik ben er al een tijdje achter dat ik ook gevoelens heb voor meisjes, maar weet niet zo goed wat ik er mee moet.. iemand tips? Of iemand die het zelfde probleem heeft ?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: in de knoop met mezelf
#1: 21-01-2015, 22:50
Hallo Nicole,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.
Ik heb ook gevoelens voor meisjes maar dat is denk ik niet zo vreemd als man zijnde ;)

Ik begrijp dat dit lastig kan zijn voor je, durf je er voor uit te komen ? Durf je contact te leggen met meisjes waar je iets voor voelt ?
Ik denk dat het, net als met hetero-relaties, toch gewoon een kwestie van aftasten is. Gevoelens zijn zeker niet altijd wederzijds, ongeacht de soort relatie.
In hoeverre kun je hier met iemand over praten ? Ik denk dat dit wel belangrijk is voor je.

Ik heb in mijn zeer nabije omgeving iemand van jouw leeftijd die ook gevoelens voor meisjes heeft, ik weet alleen niet of ze het op prijs stelt wanneer ik je meet haar in contact breng.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en schroom niet om verdere vragen te stellen. Dit mag ook via privebericht.

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

n

nicole

Re: in de knoop met mezelf
#2: 22-01-2015, 12:51
Dankjewel voor je reactie! Ik vind het idd lastig om er voor uit te komen. Heb een tijdje geleden het een aan een goeie vriendin verteld, zij is de eerste die het weet! Zou best contacten willen maar weet niet zo goed hoe!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal