Archief > Problemen met Seksualiteit

bed...?

(1/1)

miesje900:
hoi ik heb met een jonge
en die is heel knap die was net bij mij
hij vroeg aan mij wil je met mij naar bed
en ik heb gezecht morge meschien denk er eerst
over na moet ik het doen of niej ???
stuur ff een antwoord tetug ?

BigMama:
Als je er echt aan toe bent, dan weet je dat!

Voel je dat niet, dan zou ik gewoon zeggen dat je er nog niet aan toe bent. Als het een echte vriend is, dan wacht hij netjes tot je wel zover bent, wacht hij niet, dan moet hij maar zo snel mogelijk oprotten!

Je bent toch geen gebruiksvoorwerp? ???

totalwar:
Tja dat ligt aan een aantal dingen die je eerst aan jezelf moet vragen en als je daarop nog geen antwoord weet, dan raadt ik je het af.

Wat je jezelf af moet vragen is:

Hoe leuk vind je hem en wat zou je afgezien van et bed nog meer met hem willen delen?

Hoe lang heb je al met hem en is hij een betrouwbare jonge in een relatie (heeft hij niet al 20 meisjes gehad en elk een week lang, bijv)?

Zou je zelf dat speciale moment aan hem kwijt willen en dat je tergelijk weet dat als hij et uitmaak en je met een ander zou krijgen die het niet zo leuk zal vinden (dus zal je er spijt van krijgen als dat zo zou gaan?)?

Dat zijn zo'n beetje de dingen die je moet beantwoorden. Kan je twijfelantwoorden of geen antwoorden geven, dan moet je het niet doen. Kan je overal met 100% het goede antwoord op geven, dan kan je het doen.

(denk er altijd goed over na, want sommige jongens zien het niet als speciaal de eerste keer voor een meisje en ik wil niet dat je gebruikt wordt)

Groetjes,

Steffen

BigMama:
Vaak ben je ook alleen maar "de zoveelste troffee" van hem en kan hij tegen zijn vrienden zeggen: nou, die was makkelijk in bed te krijgen hoor!!

Ik zou mijn maagdelijkheid ook voor een speciaal iemand bewaren..... Wat ik al eerder zei: Je voelt het, wanneer het degene is!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie