Skip to main content

Auteur Topic: ex??

x
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 22 jr
  • Aangemeld: jan 2016
ex??
OP: 08-01-2016, 18:22
Vorige haar ontmoette ik een hele leuke jongen, allemaal leuk en aardig, maar op dit moment me ex. Hij heeft me erg gekwetst door me slet en hoer te noemen, maar ook alles wat ik negatief over mezelf vind me daarmee de grond in te boren. Maar na dat allemaal gebeurde vond ik hem nog heel leuk. Ik heb gezegd toen wat ik nog voor hem voel en vroeg of het wat normaler tussen ons kon. Hij hield het 2 dagen vol & daarna tot aan de vakantie deed hij weer zo. Nu na de vakantie negeer ik hem , blijkbaar kan hij hier niet tegen. Hij is me gaan aanstaren, irriteren & zijn vrienden kwamen naar me toe en vroegen of ik nog wat met hem wou..

iemand enig idee wat hij bedoeld met dit gedrag...? Thanks als je het hebt gelezen hahah
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: ex??
#1: 08-01-2016, 21:46
Het lijkt er heel sterk op dat deze jongen denkt dat jij zijn speeltje bent en dat hij met jou kan doen en laten wat hij wil.
Dat hij je in de hoek kan gooien wanneer hij je zat is en er weer uit kan halen wanneer hij weer eventjes met je wil spelen tot hij je weer zat is.

Ik vind het heel slim en heel knap van je dat je hem nu volledig negeert en ik kan je alleen maar adviseren om daar mee door te gaan. Deze jongen gaat jou echt niet gelukkig maken.

Happy_Man

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal