Skip to main content

Auteur Topic: seks met nicht

s

super007

seks met nicht
OP: 19-02-2009, 19:11
hallo allemaal

ik heb een beetje rare vraag is het normaal om met je nicht seks te hebben want ik heb wel een seks met me nicht zij is 13 en ik 14 en ik bef haar dan en zij pijpt me meetstal. kan dat eigelijk wel?
  • IP logged

t

totalwar

Re: seks met nicht
#1: 19-02-2009, 19:32
Eigenlijk is dit niet echt goed nee. Weet niet meer hoe het wettelijk zit maar eigenlijk mag je niet echt iets met familie van je beginnen. Hieronder vallen ook nichten en neven. Expirimenteren kan zolang je niemand ervan verteld en niet te ver gaat. (tis lullig als ze zwanger zou worden door je).

Maar er zal een tijd moeten komen waar het moet stoppen en jullie ieder je eigen weg moet gaan.

Groeten,

Steffen

P.S.
Als je verliefd ben, is er weinig aan te doen. Ik was vroeger ook stapel op me achternichtje, maar we deden niks en ze wilde me zo ie zo niet omdat ik familie was :P
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: seks met nicht
#2: 19-02-2009, 21:25
ah joh dat was vroeger vaste prik hier in t dorp:P
daarom zeggen ze altijd dat scheveningers inteelt zijn hahahahaa
  • IP logged

a

angels-fire

Re: seks met nicht
#3: 19-02-2009, 21:54
ik  ben met stef eens  experimenteren gaat nog maar vaste relatie  niet 



ps ik heb ook met me nicht gezoent en toen vond ieder 1 dat al raar
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: seks met nicht
#4: 19-02-2009, 22:01
duuuh t is ook raar:P
familie hoort t niet met mekaar te doenxD
  • IP logged

m

mich

Re: seks met nicht
#5: 19-02-2009, 23:22
@ totalwar
het geld tog voor een incestregel dat dat naar familie gaat en das je achternicht tog nie?
(srry beetje vaag gezegd xD)
  • IP logged

t

totalwar

Re: seks met nicht
#6: 20-02-2009, 10:46
gedeeltelijk is het wel familie andere gedeelte niet, het is maar niet hoe iemand ernaar kijkt. Daarom zijn achternichtjes en neefjes altijd lastig te belissen, maar meestal val het nog wel onder de categorie familie dacht ik.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: seks met nicht
#7: 20-02-2009, 18:30
tis toch ook zo dat als je seks hebt met een familielid en de vrouw raakt dan zwanger, dat de kans op een kind met het syndroom van dauwn zeer groot is?
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Re: seks met nicht
#8: 20-02-2009, 18:45
niet perse met he dauwn syndroom. Meestal komt het voor dat het kind een afwijking heeft.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

b

bmhc

Re: seks met nicht
#9: 20-02-2009, 20:29
so wrong..
  • IP logged

t

totalwar

Re: seks met nicht
#10: 20-02-2009, 23:34
so wrong..

wat bedoel je precies met je opmerking?
  • IP logged

b

bmhc

Re: seks met nicht
#11: 21-02-2009, 18:44
Ik zou echt niet met familie kunnen, zelfs niet experimenteren en al helemaal niet met me nichten :P
  • IP logged

t

totalwar

Re: seks met nicht
#12: 22-02-2009, 12:33
Ligt eraan denk ik wat voor band je met ze heb en denk ook een beetje hoe ze eruit zien. Zijn ze klierig op sexueel vlak bij je, dan speel je al snel mee en kan het "verkeerd" lopen. Dus dat verschlt denk ik heel veel.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

W

Willem

Re: seks met nicht
#13: 14-04-2009, 12:25
Het is best wel heet, maar toch denk ik dat je het beter  niet zou doen...
  • IP logged

s

s990pnnm0

Re: seks met nicht
#14: 16-04-2009, 12:25
Het is best wel heet, maar toch denk ik dat je het beter  niet zou doen...

''best wel heet''?

Jij bent nog jong dus dan probeer je zoiets uit. Snap ik wel. Maar het is wel iets te ver, zoenen zou eigenlijk al niet mogen.
Als je dat nu nog steeds doet zou ik zeggen: Probeer een vriendin te zoeken. Niet dat je dan gelijk al die dingen met haar kan doen, maar je moet je proberen in te houden. Ikzelf weet erg goed dat dat heel moelijk kan zijn, maar probeer het wel ;).
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal