Skip to main content

Auteur Topic: Dat fijne gevoel... hoe krijg je dat?

S

Sanne

Hooii,.
Ja ik weet dus wel wat 'dat fijne gevoel' zeg maar is...
maar ikw eet niet hoe ik het kan krijgen.
vingeren werkt bij mij niet zo goed, .. naja waarom weet ik ook niet,
en de douche op mijn vagina richten helpt me ook niet om klaar te komen.
En ja, dat wil ik graag een keer,
omdat ik wil weten hoe het voelt.
Ik wil géén seksspeeltjes gebruiken of zoiets dergelijks..
maar tóch aan dat gevoel komen,

Tips? ;)
  • IP logged

a

adem37

dat fijne gevoel kan je krijgen door met een jongen seks te hebben, en als je geluk hebt dat ie je g- spot te pakken krijgt.:P
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Ik weet niet hoe jij jezelf vingert, misschien dat je dat heel kort kunt vertellen. Anders moet je eens tijdens het vingeren met meerdere vingers tegelijk doen ofzo. (twee of drie tegelijk) en met je andere hand over je clitoris wrijven. Misschien dat dat al scheelt.

Gr,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

K

Karian

De clitoris is bij de meeste vrouwen de gevoeligste plek van je vagina. Da's dat kleine knobbeltje tussen je schaamlippen in, boven de ingang van je vagina. Als je daaroverheen wrijft met je vinger, zou dat een lekker gevoel moeten veroorzaken. Sommige vrouwen reageren ook op de G-spot, die ergens in de vagina zit, maar vaak wel lastig te vinden is. Ik zou dus in eerste instantie je clitoris eens uitproberen. Als je al een beetje opgewonden bent, gaat het vaak wel beter. Misschien kun je zonder dat iemand je betrapt op internet wat zoeken? Hoef je je verder niet voor te schamen, ook als meisje niet, want vreemd is het niet ;)
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
dat fijne gevoel kan je krijgen door met een jongen seks te hebben, en als je geluk hebt dat ie je g- spot te pakken krijgt.:P

Dit vind ik wel een erg kortzichtige reactie.
Meer dan de helft van de vrouwen kan niet klaar komen tijdens de gemeenschap met een man.

@Sanne:
Het kan zo zijn dat je TE krampachtig gericht bent op het klaarkomen en dat je juist daardoor niet klaar komt.

De meeste kans op succes heb je wanneer je ontspannen bent en tevens seksueel opgewonden. Het klinkt misschien een beetje tegenstrijdig, ontspannen en opgewonden tegelijk, maar het betreft hier 2 totaal verschillende emoties.

Misschien niet zo leuk om te horen maar er is ook een redelijk groot percentage vrouwen dat nooit klaar komt. Niet tijdens zelfbevrediging, niet tijdens bevrediging door een man en al helemaal niet tijdens de gemeenschap.
Ik beweer uiteraard absoluut niet dat jij ook tot deze groep vrouwen behoort, maar het is wel degelijk iets waar je rekening mee moet houden.

Trouwens, je bent ook nog erg jong. Het zou zo maar zo kunnen zijn dat je er lichamelijk nog niet helemaal aan toe bent.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 29-09-2010, 19:01 door Happy_Man »
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

M

Myanna

Jaa idd, de clitoris.
Je kan ook de douch kop eraf halen, dan gaan zitten,
en met die straal zonder de douche kop, bij je clitoris houden.
Of gewoon in bed, je clitoris strelen/spelen.
Met natte vingers of droge vingers.
Probeer het,
ga langer door, tot je iets gaat voelen
Succes
  • IP logged

S

SweetDreams

Ga op ontdekkings tocht! Gewoon blijven proberen lijkt mij...
  • IP logged

M

Meisje12710

Ik krijg dat 'fijne gevoel' als ik sex heb met mijn vriend en hij tegelijkertijd aan mijn clitoris zit.
Ik krijg geen orgasme, tenminste niet fysiek merkbaar, maar mentaal heb ik dan wel het gevoel dat ik helemaal 'gek' ga worden en het voelt heel erg fijn.
En dat gevoel krijg ikzelf ook niet met vingeren, simpelweg omdat het dan zo lekker is dat ik eigenlijk niks meer kan, haha. ;)

Als je een vriend hebt, en zo jaah, vraag of hij dit wil.
Vraag hem of hij, tijdens het neuken, hoe moeilijk het ook klinkt, je clitoris wil masseren. Ikzelf word er in ieder geval helemaal 'gek' van. ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal