Skip to main content

Auteur Topic: doet ontmaagd worden pijn?

k

kimlove

doet ontmaagd worden pijn?
OP: 19-06-2011, 11:49
heey iedereen,

ik vraag me nu al een tijdje af; doet ontmaagd worden pijn?

ik doe het wel is zelf met mn vinger, laat ik het zo zeggen :P, maar vindt het niet echt een fijn gevoel, beetje prikkend, of hoort dat zo??? :$
ik durf ook niet echt heel ver te gaan, ben bang dat ik mezelf zeer doe ofso...
tuurlijk zal dat wel niet zo zijn als met een jongen, maar ik vraag het me toch af omdat als ik het zelf doe niet echt een prettig gevoel is.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: doet ontmaagd worden pijn?
#1: 19-06-2011, 12:02
Ik zel heb er geen ervaring mee (ben maagd)
maar je hoord wel eens verhalen van mensen over hun 1e keer...
De ene zegt dat t pijn deed
de ander dat t geen pijn doet.
Ik denk dat het van persoon tot persoon kan verschillen...
Het schijnt ook te liggen aan of je tijdens je menstruatie tampons gebruikt of
alleen maandverband.

Mij is verteld (een vriendin) dat het haar geen pijn deed, doordat haar vlies al is gebroken/gescheurt tijdens het indoen van tampons... Haar deed het geen pijn zei ze,
nogmaals ik weet het niet.. Maar dit is mij verteld :p

je er druk over maken heeft toch geen zin, persoonlijk denk ik dat als e e op je gemak voelt bij de jongen met wie je "het"  gaat doen, het sws al een fijner gevoel/idee is.

Xxx
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: doet ontmaagd worden pijn?
#2: 20-06-2011, 19:48
Ik weet wel dat het bij mij geen pijn deed :)

Oke, even serieus.
Dit is heel erg verschillend.
Het scheelt per persoon, maar het maakt ook heel erg uit op welke manier het gebeurd.
Wanneer er rustig de tijd voor genomen wordt en er voor wordt gezortd dat het meisje er op dat moment ECHT klaar voor is, ben ik er van overtuigd dat het redelijk pijnloos kan zijn. Dus ze moet er niet alleen geestelijk klaar voor zijn, ze moet er op dat moment ook lichamelijk klaar voor zijn. Waarmee ik bedoel dat ze er zelf ook echt naar verlangt op dat moment en voldoende opgewonden is.

 
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

m

mell

Re: doet ontmaagd worden pijn?
#3: 21-06-2011, 22:01
bij mij dee het wel een beetje pijn de eerste keer
maar wat al gezegdt is bij iedereen is dat anders
de ene bloed ook als ze het voor de eerste keer doen en de andere niet
meestal is dat bloeden niet zo erg ik had het maar een beetje
maar ja  ik kan niet zeggen hoe het bij jou zal zijn
  • IP logged

B

Boeing

Re: doet ontmaagd worden pijn?
#4: 22-06-2011, 19:57
Toen ik mijn vriendin ontmaagde, deed het geen pijn bij haar.
terwijl ze zich ook nooit heeft gevingerd en geen tampons gebruikt.
Ik denk het erg kan verschillen per persoon.
zorg in ieder geval dat je er lichamelijk klaar voor bent, Als je dat bent weet je dat doordat je het echt wilt.(je voeld gewoon de behoefte ernaar)

veer suc6
gr.
  • IP logged

G

Gekkie243

Re: doet ontmaagd worden pijn?
#5: 23-06-2011, 11:00
Bij mijn vriendin deed het wel pijn. Dit kwam onder andere ook doordat
ze teveel gespannen was. Dit kan één van de dingen wezen dat het pijn doet.
Ook zoals hierboven al is vermeldt, hangt het van de persoon zelf af.
  • IP logged

M

Moozz

Re: doet ontmaagd worden pijn?
#6: 11-08-2011, 23:24
Toen ik voor de eerste keer seks had, deed het heel eventjes pijn. Toen hij er in en er uit ging zeg maar, dat ritme, toen deed het even pijn. Dat heb ik tegen hem gezegd, en toen stopte hij. Na een paar seconden zijn we weer verder gegaan. Het deed nog 2 of 3 keer pijn in dat ritme van daarnet, maar daarna was de pijn weg en genoot ik alleen maar.
  • IP logged

W

W-illem

Re: doet ontmaagd worden pijn?
#7: 06-12-2011, 20:38
Het is zoals al vaker gezegd echt verschillend van persoon tot persoon,
enkele dingen die je wel kan doen om te zorgen dat je meer kans hebt op een pijnloze ontmaagding:
- zeker eens gevingerd hebben(wat jij dus al gedaan hebt, misschien moet je ook proberen nu je grenzen te verleggen?)
- tampons eens proberen
- zorgen dat je er zeker klaar voor bent, zowel mentaal als fysiek
- zorgen dat je ontspannen bent, als je te gespannen bent zal je vagina verkrampen
- zeker een condoom gebruiken!! (+glijmiddel eventueel)
- als je echt schrik heb twijfel dan zeker niet en praat hierover met je vriend!

veel succes!
Willem
  • IP logged

I

Ine

Re: doet ontmaagd worden pijn?
#8: 10-12-2011, 09:58
Meestal heb je de slechtste seks met je eerste vriendje. Het doet veel pijn bij de eerste keren en je zult er niets aan vinden.
Veel meisjes hebben hun maagdenvlies al kwijt. Ik onderandere ook, maar bij mij is het niet door seks gebeurd. Bij mij is het gebeurd door een turnoefening.
Het deed veel pijn bij mij en het bloede hard. Dat verschilt van persoon tot persoon. Ik ken ook meisjes waarbij ze het amper gevoeld hebben.
En dan ken ik andere waarbij het door gewoon een tampon in te steken is gebeurd en ze hadden er ook erg veel last van, zoals mij.

En eigenlijk hoef je niet echt bang te zijn bij het vingeren. Wat kan je verkeerd doen? Ik denk wel dat het altijd leuker is als het door je vriendje wordt gedaan.
Ik zou je eigen eens uittesten. Dan weet je zelf wat je leuk vindt en kun je dat vertellen tegen je vriendje. Hij wil enkel het beste voor je.

Succes!
  • IP logged

K

Karian

Re: doet ontmaagd worden pijn?
#9: 10-12-2011, 10:15
Ik had alleen dat het de eerste keer even doorbijten was, maar daarna ging het wel.
Het is een kwestie van nat genoeg zijn als meisje en glijmiddel gebruiken als het nodig is.
  • IP logged

S

Stranger

Re: doet ontmaagd worden pijn?
#10: 23-12-2011, 08:44
Ik heb bij geen enkele ex gehad dat het pijn deed bij haar.

Het helpt vooral als je goed nat bent en ontspannen (dan heb je eigenlijk al geen glijmiddel nodig denk ik)

Misschien dat je het daarom ook niet prettig vind als je jezelf vingert? Omdat je misschien gespannen bent.
  • IP logged

M

Meisje12710

Re: doet ontmaagd worden pijn?
#11: 27-01-2012, 14:35
Voordat ik ontmaagd werd, had ik al weleens gevingerd en één enkele keer tampons gebruikt.
Op het moment dat ik ontmaagd werd, was ik een beetje bang dat het pijn zou doen.
Dat moet je dus NOOIT doen, want als de penis er dan in gaat, ga je je mentaal voorbereiden op
de pijn waarvan je denkt dat die komt, waardoor je spieren, vooral de spieren in je bekken,
zich zullen aanspannen, waardoor het dus pijn zal doen.

Als je je ontspant, volledig ontspant, zal het minder pijn doen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je vagina gewoon iets te krap is, en dan zul je je of door de
pijn heen moeten zetten, of proberen 'op te rekken' door met vingeren te beginnen en steeds
één vinger meer toe te voegen.
  • IP logged

H

Halfbl0edjex

Re: doet ontmaagd worden pijn?
#12: 16-02-2012, 20:19
Heeey,

Het verschild echt bij iedereen, bij veel vriendinnen van mij deed het best pijn. Maar toen ik ontmaagd werd deed het niet echt heel veel pijn in het begin deed het echt maar een klein beetje pijn en daarna ook echt niet meer.

het verschild dus echt bij iedereen, maar ik zou je er geen zorgen om maken, want als je er eenmaal gebeurd moet je er niet aan de pijn denken maar gewoon genieten en gewoon blijven ontspannen.


x. Halfbl0edjex
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: doet ontmaagd worden pijn?
#13: 19-02-2012, 04:26
Kimlove stelt ook deze vraag maar daar reageert helemaal niemand op ?

ik doe het wel is zelf met mn vinger, laat ik het zo zeggen , maar vindt het niet echt een fijn gevoel, beetje prikkend, of hoort dat zo??? :$
  • IP logged

O

Opradah1

Re: doet ontmaagd worden pijn?
#14: 19-02-2012, 12:00
Kimlove stelt ook deze vraag maar daar reageert helemaal niemand op ?

ik doe het wel is zelf met mn vinger, laat ik het zo zeggen , maar vindt het niet echt een fijn gevoel, beetje prikkend, of hoort dat zo??? :$

Sorry, beetje ouder topic misschien en in mijn eerste reactie niet gezien dat er nog een vraag was denk ik...
Goed dat je dat even helpt herinneren dan haha

Als ik het doe prikkelt het niet... Ik weet niet precies wat je bedoelt maar misschien dat dat komt omdat je nog moet wennen en het nog lichtelijk moet "oprekken" ?
Heb je er nu nog last van dat het 'prikt'?
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal