Skip to main content

Auteur Topic: verkracht

t

thebellmei

verkracht
OP: 09-10-2011, 11:15
Hoi, ik ben 15 en mijn vriendje 22, hij is super lief en ik hou heel veel van hem. ongeveer een half jaar geleden had hij te veel gedronken en heeft hij me verkracht en heel veel pijn gedaan. De volgende dag zei hij dat het hem heel erg speet en dat ie het nooit meer zou doen.
maar een maandje daarna deed hij het weer, maar nu was het erger, hij sloeg me nu ook en noemde me hoer. ik wilde het uitmaken, maar hij dreigde dat hij me kapot zou maken, en hij had er weer heel veel spijt van. Maar dit gebeurd nu ongeveer elke maand. Nu werk ik maar gewoon mee, ook al wil ik dit liever niet. Maar wat moet ik doen?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: verkracht
#1: 09-10-2011, 21:50
Het beste wat je kunt doen is hem dumpen en nooit meer van je leven opzoeken.
Hij heeft je verkracht en mishandeld, is dat lief te noemen?
Ik zou ook zo snel mogelijk naar de politie gaan aangezien hij je bedreigd.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

w

wagenaar

Re: verkracht
#2: 09-10-2011, 22:00
ik ben het met meisjegevoel eens dump hem want dit kan niet en ga inderdaad naar de politie want ik denk dat dat het beste zou zijn ;)
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: verkracht
#3: 09-10-2011, 22:05
Ik kan je eigenlijk maar één zinvol advies geven.

Morgen naar de politie gaan en aangifte doen en deze gozer meteen dumpen en heel ver uit zijn buurt blijven.

Happy_Man


  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

S

Shiyozuki

Re: verkracht
#4: 10-10-2011, 11:39
Hoi, ik ben 15 en mijn vriendje 22, hij is super lief en ik hou heel veel van hem. ongeveer een half jaar geleden had hij te veel gedronken en heeft hij me verkracht en heel veel pijn gedaan. De volgende dag zei hij dat het hem heel erg speet en dat ie het nooit meer zou doen.
maar een maandje daarna deed hij het weer, maar nu was het erger, hij sloeg me nu ook en noemde me hoer. ik wilde het uitmaken, maar hij dreigde dat hij me kapot zou maken, en hij had er weer heel veel spijt van. Maar dit gebeurd nu ongeveer elke maand. Nu werk ik maar gewoon mee, ook al wil ik dit liever niet. Maar wat moet ik doen?

Gewoon uitmaken, je verdient iemand die je beter behandeld.
Niemand verdient het om verkracht en mishandeld te worden.

Als ik jou was, zou ik me over de angst heen zetten om het uit te maken,
ga eerst naar de politie om aangifte te doen en eventueel straatverbod aanvragen als je je eigen daarbij veiliger voelt.
Ook kan je het eventueel je ouders vertellen zodat ze extra goed opletten ermee.

Maar als het zonder condoom was, en je slikt niet de pil enzovoort, zou ik ook maar daarop laten testen voor het geval raak is.
Hoeft natuurlijk niet, maar is beter voor de zekerheid.

Ook begrijp ik het dat je hem misschien niet 100% wilt dumpen,
het is voor het beste dat je het wel doet
Anders blijft het maar gebeuren, en wat als hij het in zijn kop gaat halen om iets extreems te doen?
(niet om je bang te maken, maar hou het wel in je achterhoofd voor het geval dat)


  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: verkracht
#5: 13-10-2011, 20:03
Als ik jou was zou ik het zo snel mogelijk uit maken met die jongen want hij is niet goed voor jou en hij zal dat ook nooit worden want dit soort dingen gaat van kwaad tot erger, Wat ik bedoel hij kickt er blijkbaar op om jou pijn te doen en nu hij weet dat jij je mond houd wordt het alleen maar ergen het is nu een keer per maand daarna elke week en dan elke dag ?
Straks slaat hij jouw het ziekenhuis in en moet jij liegen voor zijn gedrag, of hij gaat te ver en dan slaat hij jou mischien wel dood.
uitmaken met die eikel personelijk als je durft of via email of sms en als je het aandurft zou ik hem ook aangeven bij de politie voor verkrachting van een minderjarige je was toen 14 en hij 22 dan is hij ook nog eens een pedofiel.
Meid dump die gast zo snel mogelijk want er zijn jongens genoeg die wel lief en goed voor jou zijn.
  • IP logged

P

Pimimbaltes

Re: verkracht
#6: 20-10-2011, 22:20
Uitmaken en naar de politie

Als je dat niet durft zou ik heel iritand gaan doen
Dat hij het uitmaakt maar je moet het niet pikken
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 75
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jun 2011
Re: verkracht
#7: 21-10-2011, 23:45
zelf ben ik paar maand geleden ook verkracht maar door een ex van me en die zit op mijn school ik had het verteld aan een vriendin van me maar die zei dat die jongen zei dat ik seks met hem wou maar dat was niet zo, ik had het er wel moeilijk mee maar ben nooit naar de politie gegaan en wil het , het liefste gewoon zo snel mogelijk vergeten...

xx Liin_
  • IP logged

O

Opradah1

Re: verkracht
#8: 22-10-2011, 09:59
@Linn_ Verkrachtingen zijn altijd slecht, jij geeft aan dat je verkracht bent en er mee zit (wat ik overigens heeeeeeel erg logisch vind!!) je geeft aan net naar de politie te willen gaan, maar gun jij het hem om dit aangedaan te hebben bij jou en er vervolgens helemaal niks meer over te horen in welke opzichten dan ook.... Ik zou t antwoord wel weten(tuurlijk, ik heb makkelijk praten aangezien mij dit gelukkig niet is gebeurd maar ik wil alleen maar zeggen dat hij hier niet ongestraft nee weg zou mogen komen!) en vervolgens is het daarbij ook nog eens veel beter om er over te praten dan er zelf mee te stoeien in e gedachten....
Ik zou je aanraden wel te aan praten, desnoods eerst met wat vriendinnen verder en dan je ouders/verzorgers....?
Sterkte meis,
Xxxx Opradah1
  • IP logged

T

Tim0223

Re: verkracht
#9: 09-11-2011, 22:05
ik zou naar de politie gaan, dit is niet normaal en die vriend van je moet hier gestraft voor worden.
  • IP logged

W

W-illem

Re: verkracht
#10: 06-12-2011, 21:13
Laat je echt niet doen! Dit is absoluut niet normaal!
Veel meisjes hebben schrik om het vriend te verliezen als ze hem niet gehoorzamen en laten hem daarom maar doen,
maar dit is gewoon mensonwaardig!
Verkrachting is strafbaar en zeker op deze leeftijd, laat je niet intimideren door hem en neem direct afstand.
Naar de politie stappen is echter wel een grote stap, dit moet je dan ook zelf beslissen...
Er komt heel wat juridische zever bij kijken en je ouders komen het natuurlijk ook te weten.
Maar als je er echt iets aan wilt doen is dat het waard hoor!!

veel succes!
Willem
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal