Skip to main content

Auteur Topic: voelen ontmaagd of niet?

k

kimlove

voelen ontmaagd of niet?
OP: 14-11-2011, 19:12
Hoi,

Ik vroeg me af; als jongen/man, kun je het voelen of een meisje/vrouw al veel seks heeft gehad of niet?
Of dat ze ontmaagd is?
Vroeg me dat zo af, want ik probeer het de laatste tijd wel eens bij mezelf.
Heb nog nooit seks gehad, maar als ik het nu heel vaak bij mezelf doe zeg maar, kan een jongen dat dan voelen?

xx
  • IP logged

K

Karian

Re: voelen ontmaagd of niet?
#1: 14-11-2011, 20:54
In principe niet. Of er moet sinds kort wat veranderd zijn.
Een vrouw bloed af en toe als ze ontmaagd word, maar dat kan even goed gebeuren als je iets te grof bent en ze al ontmaagd is.
Dus je kan dat (helaas?) niet voelen!
  • IP logged

I

Iriizz15

Re: voelen ontmaagd of niet?
#2: 29-11-2011, 18:39
In principe niet. Of er moet sinds kort wat veranderd zijn.
Een vrouw bloed af en toe als ze ontmaagd word, maar dat kan even goed gebeuren als je iets te grof bent en ze al ontmaagd is.
Dus je kan dat (helaas?) niet voelen!

Ik heb niet gebloed toen ik ontmaagd werd , betekend dat dan dat ik wél nog maagd ben? ik heb met 2 verschillende jongens seks gehad en niet gebloed maar ik had wel pijn?
xxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: voelen ontmaagd of niet?
#3: 29-11-2011, 20:26
Citaat
Ik heb niet gebloed toen ik ontmaagd werd , betekend dat dan dat ik wél nog maagd ben? ik heb met 2 verschillende jongens seks gehad en niet gebloed maar ik had wel pijn?
Zodra je seks hebt gehad met iemand ben je ontmaagd. Dus zodra de penis in de vagina is geweest ben je geen maagd meer.
Je hoeft niet per sé altijd te bloeden als je ontmaagd wordt. Veel vrouwen bloeden niet als ze ontmaagd worden.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

J

Janneman

Re: voelen ontmaagd of niet?
#4: 30-11-2011, 00:19
Beste Kim,

Waar ben je bang voor? Dat als je straks met een jongen bent dat hij het dan wel of niet merkt? Wil je dat hij denkt dat je geen ervaring hebt? Of wil je juist dat het lijkt of je veel ervaring hebt?

Ernst



Zodra je seks hebt gehad met iemand ben je ontmaagd.
Juist. Wel of geen maagd zijn heeft helemaal niks met het lichaam te maken maar is puur een verwoording voor iemand die wel of geen seks gehad heeft.
  • IP logged

k

kimlove

Re: voelen ontmaagd of niet?
#5: 03-12-2011, 12:40
hoi ernst,

ALS ik seks met hem zou hebben, wil ik er wel bijzeggen dat ik maagd ben, zodat hij rustig aan kan doen.
verder weet hij dat ik nog nooit een relatie heb gehad, dus hij denkt vast dat ik maagd ben, en dat denkt ie ook goed.
waar ik bang voor ben, is dat hij door heeft dat ik mezelf regelmatig bevredig, dat hij dat voelt ofzo.
over ervaring maakt mij dus niet uit, hij weet toch wel dat ik geen ervaring heb.

kim
  • IP logged

K

Karian

Re: voelen ontmaagd of niet?
#6: 03-12-2011, 15:36
Er is toch helemaal niks mis met jezelf regelmatig bevredigen? Ik denk dat hij er ook echt geen moeite mee zou hebben.
Het is gezond en goed!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal