Skip to main content

Auteur Topic: aangerand of wat is het? ;o

H

Halfbl0edjex

aangerand of wat is het? ;o
OP: 02-12-2011, 10:08
Hooii Hooii,,

Begin het school jaar ging ik op kamp met mijn nieuwe klas. We gingen naar duitsland en moesten op de grand slapen onder een zeiltje met een slaapzak.. er kwam een jongen naast mij liggen en wilde me vingeren en alles maar ik zei duidelijk nee! want, hij heeft een vriendin en ik zou dat echt niet door hem willen laten doen.. Maar helaas gebeurde het toch hij duwde zijn hand in me maar ik wilde dit niet dus ik zei heel de tijd stoopp maar hij was te sterk om zijn hand weg tehalen.. Toen pakte hij mijn hand en moest ik hem trekken maar dat wou ik ook niet! Hij was  weer te sterk om mijn hand weg te trekken dus hij deed het werk met mijn hand! Maar ik durfde niet te gillen of wat dan ook want, was bang dat hij mij een Klap zou geven, want daar zag ik hem wel voor aan!
ik zit hier best wel mee maar weet niet wat ik moet doen;o

ben ik nu aangerand of wat dan ook :O :(

xx!!
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: aangerand of wat is het? ;o
#1: 02-12-2011, 16:25
Hai HAlfbloedje,

Nee, dit is geen aanranding, dit is een categorie zwaarder. Dit valt onder de noemer verkrachting.

Het enige dat je kunt doen is hier aangifte van doen.
Ik neem niet aan dat jullie niet met zijn 2-en in één ruimte lagen maar dat er meer mensen in deze ruimte hebben gelegen. Aangezien het niet bepaald geluidloos is gegaan allemaal zullen er mensen zijn die dit gehoord hebben en ook voor je zullen kunnen getuigen.

Wat mij wel verbaasd is dat deze jongen naast je heeft kunnen gaan liggen.
Normaal gesproken slapen jongen en meisjes gescheiden bij dit soort school uitstapjes. Sterker nog, ik denk zelfs dat gescheiden slapen in die gevallen verplicht is.

Sterkte,

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

H

Halfbl0edjex

Re: aangerand of wat is het? ;o
#2: 02-12-2011, 16:50
@Happy_Man

Eerlijk gezegd durf ik geen aangifte te doen :( hij zit bij mij in de klas en ben bang voor meer problemen.
Ik zit met 10 kinderen in de klas er weinig en we sliepen inderdaad gezamenlijk. We sliepen onder zo'n grote zeil op de grond en leraren sliepen er ook bij!! Maar we moesten dus met z'n alle onder dat grote zeil. En omdat ik bij niet zoveel meisjes in de klas zit(2)  zeiden de leraren gezamenlijk. :(
En er waren ook andere mensen bij toen dit gebeurde vandaar dat ik geluid durfde te tonen. 

xx
  • IP logged

S

Shiyozuki

Re: aangerand of wat is het? ;o
#3: 02-12-2011, 21:44
Het is beter het toch te melden als het je teveel dwars  zit.
Stel dat jullie weer op uitstapjes zouden gaan, er is kans dat hij het weer gaat doen.
En misschien zelfs bij de andere meid in je klas, of de andere meiden die meegaan op het uitstapje.

Ook verdient die jongen om gestraft te worden voor wat hij heeft gedaan,
want verkrachting is echt nooit leuk
(heb hetzelfde meegemaakt alleen het bleef niet alleen erbij van wat je vertelde)

Dus geloof me meid,
wees niet bang en kom voor je eigen op.
Hij is degene die jouw pijn heeft gedaan, en nu moet hij ook de gevolgen zien van zijn daden.
Vertel het je docent, of de politie.
Als je niet alleen durft te gaan, probeer iemand mee te nemen die je 100% vertrouwt.
Want ik begrijp dat het een moeilijke stap is.
  • IP logged

K

Karian

Re: aangerand of wat is het? ;o
#4: 03-12-2011, 15:35
Als ik erbij was geweest, en ik had het gezien, had ik hem in elkaar geslagen. Dat meen ik serieus.
Jongens die hun handen niet thuis kunnen houden verdienen niks anders dan een zware straf.
Ik zou als ik jou was wél aangifte doen en het er sowieso met je ouders over hebben.
Want hij heeft je aangeraakt op een intieme plek waar hij helemáál niet aan mag zitten zonder jouw toestemming.
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: aangerand of wat is het? ;o
#5: 03-12-2011, 17:16
Als de leraren er ook bij waren, kunnen de leraren én de leerlingen getuigen, dus ik zou als ik jouw was aangifte doen bij de politie. Heb je het al besproken met je ouders, en wat vonden die ervan?
  • IP logged

l

lucia

Re: aangerand of wat is het? ;o
#6: 03-12-2011, 18:46
bespreek het  anders eerst met een persoon die je vertrouwd en daarna aan je ouders,
daarna moet je aangifte doen een jongen moet zijn handjes leren thuis houden.
als je geen aangifte doet is er een kans dat hij dit bij meer mensen doet.
  • IP logged

I

Ine

Re: aangerand of wat is het? ;o
#7: 14-12-2011, 17:00
bespreek het  anders eerst met een persoon die je vertrouwd en daarna aan je ouders,
daarna moet je aangifte doen een jongen moet zijn handjes leren thuis houden.
als je geen aangifte doet is er een kans dat hij dit bij meer mensen doet.



Klopt! Zoiets kun je helemaal niet zomaar laten voorbij gaan. Actie nemen, meid!
Dit kan zomaar niet!
  • IP logged

H

Halfbl0edjex

Re: aangerand of wat is het? ;o
#8: 14-01-2012, 22:36
Bedankt voor jullie tips!
Ik heb er naar geluisterd heb er over gepraat maar heb geen aangifte tegen hem gedaan... het ging allemaal zo;

Ik had zoals jullie verteld al ruzie met een vriendin van mij (nu nog steeds) Ik heb aangifte tegen haar gedaan omdat, me begon te bedreigen. Heb mn moeder veteld wat er allemaal gebeurde, ze reageerde best heftig maar moest ook huilen omdat ze schrok wat er met haar dochter gebeurd was, en ze was boos omdat ik het haar niet verteld had. Ben daarna naar de politie gegaan en heb daar ook alles uitgelegd nar gesprekken op school en bij de politie is ook hij aan gesproken door school, We hebben in februari een gesprek met de leraren die er bij waren en gaan we het er over hebben waarom dit is gebeurd! Ben nu aan het proberen te verwerken na dat ik heel goed met me moeder heb gepraat. Mijn moeder had mijn vader gebeld en die schrok ook maar daar heb ik er veder niet over gepraat. Maar ben blij dat het op school ook onderhanden word genomen en dat ik en die jongen samen met de leraren om de tafel gaan om er over te praten!

x
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal