Skip to main content

Auteur Topic: Pil vergeten

l

lucia

Pil vergeten
OP: 05-12-2011, 18:23
ik had gister een gesellige avond met mijn vriend gehad & daarna ben ik de pil 1 dag vergeten is dit erg? ik heb er nu 2 ingenomen ook die van vandaag. we deden het wel veilig, maar is er een kans dat er iets mis is gegaan? x
  • IP logged

K

Karian

Re: Pil vergeten
#1: 05-12-2011, 21:46
Die kans bestaat. Gewoon voor de zekerheid een zwangerschapstest halen. Meestal valt het mee, zeker omdat je gelijk daarna je volgende en die van de dag ervoor geslikt hebt.
Maar je kan het maar beter zeker weten, toch?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Pil vergeten
#2: 05-12-2011, 22:35
Ik hoopte al dat Karian zou reageren ;)

Ik kan het wel eens zijn met die zwangerschapstest maar volgens mij zijn die niet meteen werkzaam en moet er een bepaalde periode verstreken zijn tussen de bevruchting en de test. Vraag hier even naar wanneer je de test haalt.

En ik ben natuurlijk een man maar persoonlijk zou ik denk ik eerst even de volgende menstruatie cyclus af wachten, misschien weet je dan al genoeg ;)

Happy_Man


  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

K

Karian

Re: Pil vergeten
#3: 06-12-2011, 06:08
Alle tests kunnen worden gedaan vanaf de eerste dag waarop jouw menstruatie zou moeten beginnen.
Dus ik zou gewoon doorslikken en mocht je niet ongesteld worden op het moment dát je ongesteld moet worden (geef het een beetje speling, ongesteldheid kan ook eens later zijn), doe de zwangerschapstest.

En dat neem ik maar als compliment, Happy_Man ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal