Skip to main content

Auteur Topic: Webcam probleem

S

Shining-Girl

Webcam probleem
OP: 18-12-2011, 18:26
Ik vraag het niet namens mij maar een vriendin van me
zij zelf durft niet op deze sites en haar computeren word veel gecontroleerd op die sites

ze wou eerst niet
maar liet zich overhalen door haar lover
ze heeft alles laten zien haar prive plekken en al
ze deed het maar om hem blij te maken
ze weet niet goed wat ze moet doen
want haar ouders mogen niets weten
ze is bang gechanteerd te worden
want die jongen kennende filmt hij alles

heeft iemand advies voor haar

  • IP logged

K

Karian

Re: Webcam probleem
#1: 18-12-2011, 18:28
Nooit meer doen, dat is mijn eerste advies.
Ten tweede zou ik er op de een of andere manier achter komen of hij inderdaad beelden heeft opgeslagen.
Zo ja, dan zou ik zorgen dat je die terug krijgt, met of zonder de politie.
Nu moet je je geen zorgen meer maken om schaamte, ik denk dat ze zich nog veel meer schaamt als die beelden op internet komen.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Webcam probleem
#2: 18-12-2011, 19:19
Ik weet een goede link voor je:
http://www.helpwanted.nl/
Je kan de volgende dingen op deze site melden: als je (naakt) bent gefilmt voor de webcam, als je een cyberlokker hebt gespot, als er een een foute foto van je online staat of als je online wordt lastig gevallen.

Je kan op deze site niet alleen een melding plaatsen je kan er ook chatten als je er met niemand over durft te praten.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

I

Ine

Re: Webcam probleem
#3: 19-12-2011, 11:49
Goed dat ze er al heeft over gepraat met jou! Ze zou zoals Karian al zei moeten zorgen dat zij de beelden in handen krijgt en dan verwijderen.
Het is niet echt slim van haar, maar in een zwak moment kunnen nu eenmaal zo een dingen gebeuren!
Ik kan er niet echt meer aan toevoegen dan de 2 boven mij.
Hopelijk komt het goed!
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Webcam probleem
#4: 20-12-2011, 03:41
Beste Shining girl,

Zeg tegen je vriendin dat zij dit nooit meer moet doen, Als hij die webcam sessie opgenomen heeft weet je niet wie dat allemaal te zien krijgt en ik denk niet dat zij blij gaat worden als hj het aan zijn vrienden en kennissen en op school laat zien.
En zo,n filmpje kan ook nog jaren op internet zwerven op allerlij vage site,s.
En chanteren daar moet ze nooit op in gaan dan kunnen bv beter haar ouders haar blootfilmpje zien dat zullen zij niet leuk vinden en mischien wel dom en naief maar beter dat dan dat zij zich laat chanteren en bijvoorbeeld zij haar dwingen sex te hebben met jongens.

Wens haar maar sterkte en ik hoop voor haar dat er niets gebeurt met dat filmpje. 
  • IP logged

O

Onbekendheid

Re: Webcam probleem
#5: 20-12-2011, 16:29
hee

dit is heel dom van dat meisje..
Er zit ook een meisje op mijn school R die had ook een foto van haar naakrt gemaakt omdat ze dat meost van haar vriend. ze is nog maar 13
al snel werd alles door gestuurt via mobiel en derglijke.
het heeft even stop gestaan maar al snel zette een echt trut het op haar hyves binnen 3 uur was het al over de 1000 keer bekeken.

Hopelijk is je vriendin wijs genoeg om het niet nog een keer te doen want geloof me, hier kan ze heel veel gezeik mee krijgen!

groetjes
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal