Skip to main content

Auteur Topic: Scheren..

I

Iriizz15

Scheren..
OP: 26-12-2011, 18:59
ik had nogal een ongemakkelijk vraagje , ik heb nu al even een relatie en we zijn toe aan seks natuurlijk is het niet onze eerste keer (wel met elkaar)  ,, seks komt vanzelf weet ik ook maar , ik scheer beneden maar als ik elke dag scheer begint mijn huid te bloeden dus moet ik meestal zo n 2/3 dagen wachten (dan zijn de haartjes wat langer) , maar wat als ik nu in die 2de of 3de dag seks ga hebben .. Ik snap er niets meer van,, wanneer moet k nu scheren , elke dag? (als ik elke dag scheer dan doet het soms zelfs pijn)  , Ik heb eigenlijk alleen maar one night stands gehad maar alleen op de dagen dat ik weet dat ik netjes geschoren was.
  • IP logged

B

BliepMiep

Re: Scheren..
#1: 26-12-2011, 19:29
heeee,

Misschien moet je proberen om elke dag te gaan scheren, dan raakt je lichaam er ook wat meer aan gewend. Dan gaat het vanzelf minder pijn doen. :)

Succes!

xxxx
  • IP logged

K

Karian

Re: Scheren..
#2: 26-12-2011, 23:34
Elke dag scheren is geen goede optie, dames.
De haartjes hebben de tijd nodig om te groeien, want als ze er in eerste instantie weer uit komen zijn ze harder en dikker en dus moeilijker te scheren. Daarom trek je je huid open.
Bovendien is het echt niet nodig om je elke dag te scheren. Daar heeft je vriend ook vast geen moeite mee.
Ik scheer me meestal ééns in de week, omdat de haartjes dan precies lang genoeg zijn om weer te scheren na een week. Ik plan het dan vaak zó dat ik het weekend op vrijdag op zaterdag scheer, en ik dan met mijn vriend erbij zowieso vrij kort geschoren ben. Stoppeltjes is niks mis mee.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal