Skip to main content

Auteur Topic: Schaamte

C

Crowley

Schaamte
OP: 02-01-2012, 16:27
Ik heb heel vaak/altijd het gevoel als ik me heb afgetrokke of een sex droom heb gehad een gevoel van schaamte. Ik vind het gewoon raar dat ik het gedaan heb en schaam ik me ervoor. Is dat normaal dat gevoel van schaamte? Ik durf me eigenlijk ook niet goed meer af te trekken omdat ik dat gevoel steeds heb.
  • IP logged

K

Karian

Re: Schaamte
#1: 02-01-2012, 20:46
Geloof me, schat. Heel veel jongens hebben dat gevoel waarschijnlijk, maar wat ik je ook kan vertellen is dat bijna elke jongen het ook doodnormaal gaat vinden zich af te trekken of een natte droom te hebben. Het hoort heel erg bij man-zijn. Evenals dat vrouwen het (naar mijn idee) normaal zouden moeten vinden om zichzelf te bevredigen evenals mannen. Je doet jezelf er alleen maar een plezier en daar mag je best van genieten!
  • IP logged

I

Iris

Re: Schaamte
#2: 12-03-2012, 00:58
Toen ik een jaar of 12 was en daar geinterreseert in raakte vond ik het eigenlijk niet kunnen en had ik ook een bepaald gevoel van schaamte. Dat gevoel heb ik gehouden tot ik zeker een jaar of 14 was. Ik had zelfs nadat ik mezelf bevredigd had een soort afkeer gevoel voor alles wat met sex en mijn lichaam te maken had. Heb me daar toen erg zorgen over gemaakt maar ik ben er overheen gegroeit. Ik weet niet hoe oud jij bent maar goeie kans dat jij er ook overheen groeit. Het is heel normaal om te doen en dat je er nieuwschierig naar bent en je mag er gewoon van genieten! Vergeet dat niet..
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal