Skip to main content

Auteur Topic: Vingeren

L

Lisaaax

Vingeren
OP: 22-01-2012, 16:55
Gebruiken jullie tijdens het vingeren een vingercondoom?
Als ik mezelf vinger ben ik bang dat ik een infectie krijg in mijn vagina, zou dat kunnen?
Zelf vind ik het wel raar om een vingercondoom te gebruiken ;$
  • IP logged

v

vlair

Re: Vingeren
#1: 22-01-2012, 18:34
hallo,

ik niet hoor! als ik mijzelf bevredig doe ik dit gewoon zonder, ik gebruik ook andere dingen dan mijn vinger ervoor en daar doe ik ook geen condoom overheen. ik denk dat je je daar neit zo druk over hoeft te maken hoor, natuurlijk moet je niet met hele vieze vingers in je vagina gaan maar verder denk ik dat het wel mee zal vallen qua infecties. ik doe het zonder, en heb er geen problemen mee gehad tot dusver.

groetjes
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Vingeren
#2: 22-01-2012, 18:41
voor zover ik weet word een vingercondoom vooral gebruikt in horeca als je bv een wondje hebt, ipv een pleister... aangezien dit schoner is en langer blijft.

ook wordt het bruikt door artsen, als het bijvoorbeeld niet de bedoeling is om iemand te bevredigen maar voor onderzoek ofzo dan is het voor de hygiene... maar ik denk dat het voor het doeleinde wat jij bedoelt niet noodzakelijk is om het te gebruiken ;) gwn niet met vieze handen in jezelf gaan, maar dat snapte jezelf ook wel, verder zal ik me er denk ik niet te druk over maken.

ik gebruik het iig ook niet haha :p

xxxx
  • IP logged

L

Lisaaax

Re: Vingeren
#3: 22-01-2012, 18:57
Oke bedankt, zelf vond ik het ook al raar, maar kon zijn dat je dan een infectie kon krijgen. Zelf was ik me handen voor en na het vingeren.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Vingeren
#4: 22-01-2012, 19:01
oke, dat lijkt me opzich wel slim...
ik doe dat niet, althans.. niet altijd.

xxxx
  • IP logged

K

Karian

Re: Vingeren
#5: 22-01-2012, 21:06
Het is echt niet nodig om een condoom te gebruiken, hoor!
Je lichaam kan wel tegen een stootje en je krijgt niet snel een infectie door jezelf te vingeren.
Tenzij je natuurlijk heel per ongeluk een toiletbril hebt aangeraakt waar iets raars op zat...
Maar je kan het prima zonder doen, niet te paranoïde zijn!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal