Skip to main content

Auteur Topic: prikpil ? condoom?

I

Iriizz15

prikpil ? condoom?
OP: 31-01-2012, 00:21
hallo, ik zit met een lastig probleem..
ik en mijn vriendje hebbe al bijna een maandje ,, mooi nu woude we seks hebbe.. het probleem is ik zit niet aan de pil ( eerst wel maar ik vergat het vaak)  nu wou mijn moeder de prikpil bij me laten zetten zo een soort spuitje dus , maar nou stel ik laat die morgen (dinsdag) zetten en ik wil woensdag seks hebben werkt dit dan al?
maar ik weet niet wanneer mijn moeder tijd zou hebbe om met me naar de dokter te gaan .. (ik heb dit gezegt tege mijn vriendje dat ik de prikpil ging laten zetten maar niet wist wanneer) nu zei hij , ja nou en ,we kunnen toch ook gewoon seks hebbe met een condoom alleen.. ?   Zou ik dat wel doen of niet? !
  • IP logged

k

kimlove

Re: prikpil ? condoom?
#1: 31-01-2012, 15:19
die prikpil werkt zodra hij er in word gezet, maar 100% zeker weet ik niet, zou je miss even opkunnen zoeke op internet?
of gwn aan de dokter vragen! ;)
alleen met condoom, moet je zelf weten, 1 op de 1000 vrouwen word zwanger ookal vrijen ze met condoom!
btw, wanneer ben je ongesteld geweest?
2 weken(ongeveer!!!) na de menstruatie ben je het meest vruchtbaarst en heb je het meest zin in seks.
als je net rond die tijd zit zou ik de gok niet nemen als ik jou was...
  • IP logged

l

luvvyouu

Re: prikpil ? condoom?
#2: 31-01-2012, 15:24
heey

wou zelf ook de prikpil doen omdat het makkelijker is maar blijf toch liever bij de pil....
bij de pil zeggen ze dat die na 1 week slikken dat je al veiliger bent... maar weet niet zeker met de prik pill... en idd kun je het aan de dokter vragen..
  • IP logged

O

Opradah1

Re: prikpil ? condoom?
#3: 31-01-2012, 21:06
voor zover ik weet werkt de prikpil direct in,
dus direct na het zetten zou het (naar mijn idee) veilig moeten zijn om te vrijen met een nihile kans op zwangerschap.

xxxx
  • IP logged

k

kimlove

Re: prikpil ? condoom?
#4: 01-02-2012, 20:50
haha ik zit dit nu zo terug te lezen van mezelf en het klinkt best betweterig... :-[
heb het net allemaal met bio gehad dus vnadaar mijn enthousiasme :P
  • IP logged

O

Opradah1

Re: prikpil ? condoom?
#5: 01-02-2012, 21:40
@kimlove enthousiasme is toch juist goed bij iets waar andere mee zitten, in het geven van een antwoord.
En daarbij vind ik het niet betweterig hoor;) juist een goed en leerzaam antwoord:D
  • IP logged

I

Iriizz15

Re: prikpil ? condoom?
#6: 01-02-2012, 22:07
die prikpil werkt zodra hij er in word gezet, maar 100% zeker weet ik niet, zou je miss even opkunnen zoeke op internet?
of gwn aan de dokter vragen! ;)
alleen met condoom, moet je zelf weten, 1 op de 1000 vrouwen word zwanger ookal vrijen ze met condoom!
btw, wanneer ben je ongesteld geweest?
2 weken(ongeveer!!!) na de menstruatie ben je het meest vruchtbaarst en heb je het meest zin in seks.
als je net rond die tijd zit zou ik de gok niet nemen als ik jou was...

heeyy alvast bedanktt ,
maar internet zegt niks over het direck werkn na het zetten enkel dat het 3maanden lang zwangerschap tegen houd,
en aan de dokter vragen lijkt me geen optie waar mijn moeder bij is .. ;$
  • IP logged

K

Karian

Re: prikpil ? condoom?
#7: 02-02-2012, 05:47
Als je moeder erbij is als je de prikpil neemt, weet ze toch wel dat je binnenkort seks gaat hebben?
Bovendien kun je ook altijd vragen of je moeder even weg wilt gaan als jij dat vraagt, daar heb je recht op.
  • IP logged

I

Ine

Re: prikpil ? condoom?
#8: 09-02-2012, 18:19
Ik neem de pil. Ik heb eerst ook naar andere mogelijkheden gekeken, maar ik kwam tot besluit dat de pil het beste was/is voor mijn leeftijd. Dat geldt dus ook voor jou! Jij bent nog jong en de pil is het betrouwbaarste middel samen met het spiraaltje. Het spiraaltje is jammer genoeg (buiten bijzondere gevallen) niet van toepassing bij jouw jonge leeftijd. Ik zou dus toch maar gaan voor de pil.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal