Skip to main content

Auteur Topic: Should I Or Shouldn't I?

A

Anonimous

Should I Or Shouldn't I?
OP: 27-09-2007, 16:19
Heey peepz.

ben al een tijdje nietm eer op t forum geweest en nu had ik even een vraag en dacht ik laat ik hier maar heen gaan.
Ik heb nu sinds kort een lieve vriend, hij is echth eel lief en ik weet  dat hij trouw is.
Het enige is...ik krijg het idee dat hij  het graag wil doen.  We hebben het er al eens eerder over gehad.
Hij heeft gezegt dat hij het niet alleen wil doen om de sex, maar ook om het gevoel van liefde dat erbij zit.
Nou zit het dus zo, ik  wil het wel , maar ik weet absoluut niet hoe en wat ik moet doen, en ik weet ook niet of ik er klaar voor ben..
Heeft iemand advies wat ik nu kan doen.

Luv Ya All
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 27-09-2007, 17:34 door magiclover »

m

magiclover

Re:Should I Or Shouldn't I?
#1: 27-09-2007, 17:33
of je er klaar voor bnet moet je voelen. als je neit weet hoe het moet vertel het hem dan hij zal je denk ik dan wel helpen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:Should I Or Shouldn't I?
#2: 27-09-2007, 18:34
Als je al zoveel twijfel heb, dan ben je er nog niet klaar voor. Je bent er pas klaar voor als je er geen spijt van kan krijgen en als je vriend (of vriendin) ervoor gezorgd heeft dat je je echt op je gemak voelt bij hem/haar en daardoor niet zulke gedachten heb.

Sex is iets wat gebeurd en is niet iets waar je je op kan voorbereiden. Je kan alleen verwachtingen hebben of dingen vast vantevoren vragen aan vrienden of kenissen die al iets gedaan hebben, hierdoor krijg je wel wat info, maar er zijn dingen die niet altijd te beantwoorden zijn en die je gewoon moet meemaken.

Zorg er wel voor dat wanneer je eraan begint, wat er ook gebeurd, je er geen spijt van kan krijgen of zal hebben. Ookal gaat het uit, ookal wordt je zwanger, ookal gaat het op een andere manier mis, hou er rekening mee en je moet er geen spijt van hebben.

Dat is wat ik je duidelijk wil maken.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

V

VanceX93

Re:Should I Or Shouldn't I?
#3: 30-09-2007, 17:28
Precies wat totalwar zegt...
Als je er klaar voor bent is er geen twijfel meer in je hoofd...
Als hij dan "eraan begint" ben je niet bang, en schrik je niet van zijn acties, als dat wel het geval is kun je beter even wachten...
zorg ook dat het op een goed moment gebeurt.. dat kan ook veel verschil uitmaken, doe het voor de eerste keer niet op een rare plek, of een plek waar andere mensen je zomaar kunnen zien.
En het hoeft allemaal niet perfect te gaan de eerste keer, dat weet je vriend als het goed is ook, als het zijn eerste keer is, zal hij het net zo spannend vinden als jij.

  • IP logged

A

Anonimous

Re:Should I Or Shouldn't I?
#4: 04-10-2007, 13:10
I did it.

Ik heb het met hem gedaan. Ik heb er eigenlijk geen spijt van.
Maargoed nu heb ik een ander probleem, ik hb een beetje last van bindings angst, en dat is de reden waardoor het met mijn vorige vriend uit ging. Ik wil deze jongen absoluut niet kwijt, maar begin me wel weero pgesloten te  voelen, en paniekerig, net zoals eerst.
Any advice...anyone???
  • IP logged

V

VanceX93

Re:Should I Or Shouldn't I?
#5: 04-10-2007, 16:31
Ga veel met je vriend om...
Praat regelmatig met um...
wen eraan dat hij bij je is.. dan zal je er wel overheen komen denk ik ;)
  • IP logged

t

totalwar

Re:Should I Or Shouldn't I?
#6: 04-10-2007, 18:59
Zoek de redenen waarom je bij hem ben en vergelijk ze met de redenen waarom je bang bent om met hem te binden. Als je echt zekers van hem hou, zullen die reden al genoeg zijn om bij hem te zijn.

Als dat niet lukt, probeer anders te regelen dat je 1 keer in de zoveel tijd wat tijd op jezelf heb (dus hij niet bij jou komt of jij niet bij hem), dat zal et iets verlichten.

Denk wel eerst goed na voordat je bepaalde acties doe, want soms zijn bepaalde acties niet eens nodig en gaat het daardoor alleen maar verkeerd.

Oja en gefeli dat je iets gedaan heb ;) ben blij dat je er geen spijt van heb, hopelijk blijft dat ook zo ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:Should I Or Shouldn't I?
#7: 05-10-2007, 12:25
weet je vriend dat je bindings angst heeft zo nee probeer hem het te vertellen  en hopelijk zul je er ook nooit spijt van krijgen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal