Skip to main content

Auteur Topic: Vraagje

A

Anonimous

Vraagje
OP: 28-01-2008, 13:28
Ehm, naja hier zit ik al een tijd over na te denken en dus tjah, misschien dat iemand hier me kan helpen met wat duidelijk heid te krijgen.

Anale seks..
Mijn ex wou het toen ik nog met hem had,, dat durfde ik niet.. ik weet niet waarom.. mrgoed..
Nu was mijn vraag, hoe doe je het? En doet het pijn? Hij zij dat het niet anders zou voelen dan gewone seks.. maar ik weet niet of dat zo is, kan iemand hier uitleggen hoe en wat??
  • IP logged

B

Black-Devil

Re:Vraagje
#1: 28-01-2008, 15:28
Denk wel dat het eerst ff pijn doet. Het voelt bovendien ook lekkerder als de penis in de vagina gaat i.p.v. anale seks :P Als ik het een keer ga doen met iemand, doe ik geen anaal maar gewoon 'echt'. ;) Maargoed dat is mijn mening :)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re:Vraagje
#2: 28-01-2008, 15:41
anale sex is denk ik ook voor mensen die het "normale" niet genoeg vinden en andere dingen willen uitproberen ;)

ik vraag me alleen meestal af... wordt alles dan niet een beetje bruin ??? ;)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

B

Black-Devil

Re:Vraagje
#3: 28-01-2008, 17:37
Dat vroeg ik me ook al af, whahaha :P Denk het wel ;) Daarom wil ik dat ook niet :-X
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 28-01-2008, 17:38 door 007deserteagle »

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re:Vraagje
#4: 29-01-2008, 13:56
haha, same thoughts :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

A

Anonimous

Re:Vraagje
#5: 29-01-2008, 14:22
naja, als het de eerste keer met iemand is wil ik het ook niet anaal, mrgoed, we zaten laatst met het probleem, condooms op, en ik wil het niet zonder doen, dus toen kwam hij met dat idee, dus vndaar de vraag xD
  • IP logged

f

fishguy

Re:Vraagje
#6: 29-01-2008, 14:33
de kans op een soa is gewoon even groot, alleen er is geen zwangerschaps risico
  • IP logged

t

totalwar

Re:Vraagje
#7: 29-01-2008, 22:09
Anale sex kan heel pijnlijk zijn als je niet goed kan ontspannen en als je heel zenuwachtig ervoor bent, daarnaast is het heel stroef en voel je het vele malen beter dan normale sex (en daardoor is het ook pijnlijker als de delen niet mee willen werken). Daarnaast is het fijner om iets van glijmiddel te hebben om die pijn te voorkomen.

Als je er echt nieuwschierig naar ben en het uit wil proberen, dan vraag je of hij het uit wil testen, maar wel stopt als jij zegt dat hij moet stoppen (je moet hem dus heel goed kunnen vertrouwen dan hij er geen misbruik van maakt dat je soortvan ja heb gezegt).

Groeten,

Steffen

P.S.
Het kan goed aanvoelen, maar de eerste keren zal het dat waarschijnlijk niet doen, het kost tijd om daaraan te wennen.
  • IP logged

S

Suzanne__

Re:Vraagje
#8: 29-01-2008, 23:39
Dat lijkt mij dus echt verschrikkelijk pijnlijk doen.
(normaal doet al even flink zeer? waarom nog meer pijn lijden!?)

Tenslotte vind ik het ook geen fijn idee. Maargoed, mijn mening.
Eh, tip, Gewoon heel veel glijmiddel + extra stevige condoom gebruiken.
  • IP logged

t

totalwar

Re:Vraagje
#9: 30-01-2008, 13:01
Eum heb je slechte ervaring met sex Suzanne__? Want normaal doet niet flink zeer hoor ;)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal