Skip to main content

Auteur Topic: ontmaagden

a

anoniempje97

ontmaagden
OP: 24-03-2009, 15:05
Ik heb sinds 3 maanden ongeveer een jongen leren kennen via internet.
hij woont wel gewoon bij me in de buurt en kennen veel dezelfde mensen.
we hebben een paar keer afgesproken en ik vind hem heel erg leuk.
hij vond mij ook leuk maar soms doet hij heel raar, en hij heeft ook al een paar keer gezegd dat hij me niet meer leuk vindt.
en dan komt hij daar een paar dagen later weer op terug.
nu hebben zegmaar al afgesproken om seks te hebben maar ik heb het idee dat hij alleen daarom wil afspreken.
hij wil bv ook niet dat ik zijn ouders ontmoet.
hij heeft ook overal smoesjes voor,
nu twijfel ik wel een beetje of ik het met hem moet doen.
omdat ik eigenlijk wel weet dat hij me niet leuk vindt..
  • IP logged

t

totalwar

Re: ontmaagden
#1: 24-03-2009, 15:14
Tja als je het weet en je er niet fijn bij voelt, dan kan je het beter niet doen. Ookal heb je de belofte gedaan zeg nee, kijk zo ie zo hoe hij daarop reageerd. Hou er rekening mee dat ookal zei je eerst ja hij je niet mag dwingen om dat aan te houden, je bent van gedachte veranderd en dat mag.

Als je nee heb gezegt, kijk hoe hij reageert. als hij boos wordt, geen contact meer opneemt of wat dan ook, dan doet hij het alleen voor de sex. Dan was het zo ie zo niet slim om iets met hem te doen.

We kunnen niet beslissen waar je voor kiest, maar soms wel vanaf een ander punt laten bekijken, wat je met het advies doe is je eigen keus, doe alleen niks waar je spijt van krijg.

Groetjes,

Steffen

p.s.

vooral omdat het je eerste keer is zou ik het niet zomaar doen met iemand die je via het internet ontmoet heb en waar je niet overdreven goede verhouding mee heb. Soms kan je beter wat langer wachten dan dat je verkeerde beslissingen neem ;)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 24-03-2009, 15:15 door Totalwar »

m

mich

Re: ontmaagden
#2: 24-03-2009, 17:28
bn k mee eens je moet t nie doen mt een onzeker gevoel
  • IP logged

t

triiesja

Re: ontmaagden
#3: 24-03-2009, 22:45
als je twijfelt niet doen ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal