Skip to main content

Auteur Topic: Vingeren

A

Anoniempje

Vingeren
OP: 13-08-2009, 16:21
Nou ik heb een probleempje

Ik bevredig me zelf wel een (zie de titel) en ik heb er nu een wit bultje zitten op mijn linkerschaam lip

Moet ik me daarover zorgen maken of neit en er komt ook wit spul uit en ik heb geen vriendje of wat dan ook

SOS
  • IP logged

a

anneke_X

Re: Vingeren
#1: 13-08-2009, 16:26
dat wit bultje weet ik niet
maar dat wit spul weet ik wel
vlak voor ik ongesteld word heb ik dat ook
dat is gwn je witverlies of zo iets
dus daar moet je je gaan zorgen over maken
  • IP logged

A

Anoniempje

Re: Vingeren
#2: 13-08-2009, 16:29
dat wit bultje weet ik niet
maar dat wit spul weet ik wel
vlak voor ik ongesteld word heb ik dat ook
dat is gwn je witverlies of zo iets
dus daar moet je je gaan zorgen over maken
Oke bedankt maar hij is nu al een beetje aan het minderen als ik stop met vingeren
  • IP logged

m

magiclover

Re: Vingeren
#3: 13-08-2009, 16:38
hoelang vinger je al?

anders kan het misschien een beetje irritatie zijn. gewoon even afwachten en anders een keer langs de dokter gaan.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

A

Anoniempje

Re: Vingeren
#4: 13-08-2009, 16:42
hoelang vinger je al?

anders kan het misschien een beetje irritatie zijn. gewoon even afwachten en anders een keer langs de dokter gaan.

Groetjes,

Charelle
Ehm paar weekjes :-[
  • IP logged

m

magiclover

Re: Vingeren
#5: 13-08-2009, 16:50
zij de bultjes in de tussenzijn steeds minder geworden of juist erger? of zijn ze pas gekomen toen je ging virngeren?

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

A

Anoniempje

Re: Vingeren
#6: 14-08-2009, 12:38
zij de bultjes in de tussenzijn steeds minder geworden of juist erger? of zijn ze pas gekomen toen je ging virngeren?

Groetjes,

Charelle
Ja als ik weer ga vingeren komen ze terug en als ik het doe dan word het rood en gaat het iritere
  • IP logged

t

totalwar

Re: Vingeren
#7: 17-08-2009, 10:56
Te lange nagels??? Het kan namelijk zijn dat je te hard gaat en dan soms jezelf een beetje openhaalt. Dan gaat je huid irriteren van het vuil en komt er vuil in die kleine wondjes.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

A

Anoniempje

Re: Vingeren
#8: 17-08-2009, 14:10
Te lange nagels??? Het kan namelijk zijn dat je te hard gaat en dan soms jezelf een beetje openhaalt. Dan gaat je huid irriteren van het vuil en komt er vuil in die kleine wondjes.

Groetjes,

Steffen
Ik heb juist korte nagels
  • IP logged

t

totalwar

Re: Vingeren
#9: 25-08-2009, 18:28
Lijkt toch een beetje op irritatie, maar af en toe wat rust gunnen kan helpen, als je gewoon een beetje uittest wat je lichaam wel en niet fijn vind en aankan, dan komt het vast wel goed ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal