Skip to main content

Auteur Topic: heb ik nu kans op zwangerschap?

A

Anoniempjeee

heb ik nu kans op zwangerschap?
OP: 22-04-2011, 14:11
Hey,
Ik ben aan de pil en ik ben in de eerste week een pil vergeten. Ik heb hem 24 uur later ingenomen. Nu zit ik week 3 en heb ik seks gehad met mijn vriend zonder condoom kan ik nu zwanger zijn?

dankje.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Euh, ja, volgens mij is die kans aanwezig.

Ben trouwens erg benieuwd hoe je dat gedaan hebt, heb je na 24 uur dan 2 pillen tegelijk in genomen ????

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

m

maraa

volgens mijn bijsluiter, als je hem maar een keer bent vergeten (in totaal) en dan in de eerste week, ben je alleen de eerste 7 dagen niet beschermt ertegen, maar ik weet natuurlijk niet of je dezelfde hebt,
dus je zou je bijsluiter erbij moeten halen of op internet zoeken.Overigs denk ik dat t bij de meeste hetzelfde is hoor.
@ Happy_Man: staat in de bijsluiter als je hem vergeten bent wanneer je er aan denkt in te nemen, ook al moet je er dan 2 tegelijk innemen, dus daar is niets raars aan
Sterkte

xxxx Maraa
  • IP logged

A

Anoniempjeee

k heb iets minder dan 24 uur later ingenomen, tegelijk met de andere. over 4 dagen heb ik mijn stop week en ik heb gister seks gehad. xxx
  • IP logged

A

Anoniempjeee

in mijn bijsluiter staat ook 7 dagen met condoom. ik ben nu al wel 13 dagen verder, dan geeft het toch niks meer ? $ ik weet dat dit gewoon in de bijsluiter staat maar ik wil graag bevestiging van anderen haha
  • IP logged

a

anouk

ik denk niet dat het veel kwaad kan, maar voor de zekerheid als je denkt dat je zwanger bent kan je een test kopen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal