Skip to main content

Auteur Topic: fijner vingeren

A

Anoniemmm...

fijner vingeren
OP: 16-07-2007, 14:22
kan vingeren geen kwaad
en als het dat niet kan hoe kun je het dan fijner maken
wat is dan de fijnste de manier of is er maar een
hoe kun je het lekker maken :-X
(ik wil steeds meer :-[)
helup me pleas anders hou ik het niet meer uit :-\
  • IP logged

m

magiclover

Re:fijner vingeren
#1: 16-07-2007, 14:36
vingeren kan geen kwaad. je moet niet je gedachtes laten spelen maar je gevoel dan kom je vnazelf de fijne plekjes tegen. Durf ook eens dingen te doen die j eng lijkt en test zulke dingen uit of ze fijn zijn. Niet altijd meteen de eerste keer stoppen, als het na 2 of 3 keer nog niet fijn is, dan kan je verder zoeken.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

A

Anoniemmm...

Re:fijner vingeren
#2: 16-07-2007, 14:39
weet je niet iets van lekkere speeltjes ofzo
dat andere heb ik al geprobeerd
ik zoek iets waardoor het nog fijner word
helup alsu blieft ik kan er nie meer tegen
 :-X :-[
  • IP logged

m

magiclover

Re:fijner vingeren
#3: 16-07-2007, 22:43
ik weet nie zo snel een speeltje maar ga zelf een neuzen in z'n shop en een kijken wat er allemaal is dan kom jedenk ik ook al verder.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:fijner vingeren
#4: 17-07-2007, 08:24
Jeps, als je zelf iets qua speeltjes wil, dan zal je moeten zoeken, op het internet en in de winkels ligt tegenwoordig al zat van zulk soort dingen, gewoon even zoeken en bedenken wat jij het fijnst zu vinden.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fph

Re:fijner vingeren
#5: 17-07-2007, 09:02
nee het kan geen kwaad en als je iets anders wilt kan je altijd een speeltje gebruiken ;D
  • IP logged

p

poepie

Re:fijner vingeren
#6: 17-07-2007, 09:12
Jullie kunnen het wel over speeltjes enzo hebben maar je mag dat pas kopen als je achtien bent. Je word meteen zo een winkel uitgezet ;D ;D En je gaat het ook niet aan je ouders vragen  ;)
  • IP logged

A

Anoniemmm...

Re:fijner vingeren
#7: 17-07-2007, 09:42
weet je niet iets wat ik in huis kan vinden ? ??? :-X :-[
  • IP logged

L

Lovie dovie

Re:fijner vingeren
#8: 17-07-2007, 17:31
Een bezem :P Nog nooit geprobeert, maar het zou kunnen
  • IP logged

t

totalwar

Re:fijner vingeren
#9: 17-07-2007, 18:49
Er zijn zat dingen die je kan gebruiken :P maar zorg er wel voor dat het geen dingen zijn die iemand anders zo snel zal gebruiken (bijvoorbeeld een tandeborsten, zou niet echt fijn zijn als je die van je ouders pak :P) Zo zijn er zat dingen die je kan gebruiken, het moet alleen langwerpig zijn en hoe dik het is moet je zelf uitzoeken :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

e

eenwieler

Re:fijner vingeren
#10: 17-07-2007, 22:46
Er was laatst een artikel in de Metro. Daarin stond dat er 40 tot 80 keer per jaar een "seksobject" in het ziekenhuis verwijderd moest worden. Ik heb het hier dus niet over een dildo. Nee ik heb het onder andere over een azijn fles ter dikte van een vuist die anaal naar binnen was gebracht. En vervolgens via de buik eruit gehaald is.

Je moet oppassen met andere dingen dan seks speeltjes te gebruiken.

Als je niet schrikt van die 40 tot 80 gevallen per jaar. Dit is een heel klein topje van de ijsberg. De meeste "speeltjes" worden bij de huisarts al verwijderd. Jaarlijks vind het dus honderden tot duizenden keren plaats dat een gebruiks voorwerp verkeerd gebruikt wordt.

En betreft die leeftijd. Ik ben 1 keer in de sekswinkel van Eindhoven geweest en heb toen ook iets gekocht. Toen was ik 16 jaar.

Ferko
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-07-2007, 22:47 door eenwieler »

t

totalwar

Re:fijner vingeren
#11: 18-07-2007, 09:09
Jeps, leeftijd is niet overdreven erg tegenwoordig meer. En ja als je spullen gebruik moet je ervoor zorgen dat het niet verkeerd gaat. Zo heb ik een keer gelezen van een meisje die een tandeborstel in der keel had, ze zei dat ze was gevallen en die in der keel was geschoten, maar uiteindelijk bleek ze een sexfilm na probeerde te doen met der vriendin en de tandeborstel te diep in der mond deed (nadoen van pijpen) en toen perongeluk hem half inslikte.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

A

Anoniemmm...

Re:fijner vingeren
#12: 18-07-2007, 17:50
moet je een tandenborstel van voren gebruiken ?
ik heb namelijk wel een oude liggen  ::) :-X
  • IP logged

m

magiclover

Re:fijner vingeren
#13: 18-07-2007, 19:11
de borstel zelf vast houden denk ik

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:fijner vingeren
#14: 18-07-2007, 19:24
Nee van achteren :P van voren is te ruw en kan aardig pijn doen of zelfs een beetje jezelf openhalen :P, maar er zijn ook andere dingen die je kan gebruiken, laat je fantasy eens een beetje gaan, je kan zelf zo wel wat dingen verzinnen.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Het kan zijn dat je met een tandeborstel of iets anders dieper komt, of dat het breder is en daardoor beter aanvoelt, maar volgens mij kom je daar wel vanzelf achter ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal