Skip to main content

Auteur Topic: fantaseren over iemand

K

Kayleigh

fantaseren over iemand
OP: 23-06-2013, 14:59
Hey iedereen, zal het probleem vanaf het begin uitleggen, ben na een relatie van een jaar, lang single geweest , en nu overlaatst weer een jongen tegen gekomen, waarmee ik nu een relatie heb, alles gaat eigenlijk goed, die jongen is super lief enzo maar gaat vaak uit waardoor ik eigenlijk constant alleen voel. Maar heb in het eerste maand dat ik single was naar Parijs geweest met vriendinnen en daar een leuke groep jongens leren kennen, doordat ik volledig tweetalig ben opgegroeid kon ik snel en goed gesprek voeren met 1 van die jongens, dat is nu ondertussen een heel erg goede vriend van mij, maar sinds kort heeft hij voorgesteld om elkaar terug te zien, wat dus wel moeilijk is aangezien ik in België woon en hij in Parijs, toen ik hem vroeg hoe hij dat wou doen zei hij : Mijn ouders hebben een rustig huisje in Cannes (Zuiden van frankrijk) aan zee en als je wil kom ik je halen kunnen we samen een week of meer als je dat wilt daar blijven. Tuurlijk zie ik dit helemaal zitten, die jongen is al sinds ik hem ontmoet heb mijn droomjongen maar alles lijkt zo onmogelijk en ben bang m'n relatie kapot te maken aangezien ik na die relatie van een jaar echt angst gekregen heb om me te binden aan iemand en dat nu eindelijk weer gedaan heb met mijn huidige vriend.... daar komt nog bovenop dat ik nu constant geil fantaseer over die jongen, hoe wij samen daar zouden zijn in frankrijk na lekker zwemmen in zee en zo , of thuiskomen van een nachtje uit en net iets te veel te drinken gehad :-[ wat denken jullie?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: fantaseren over iemand
#1: 23-06-2013, 21:27
Ik neem aan dat wanneer je een week met een erg aantrekkelijke jongen in een huisje aan het strand gaat zitten, dat je zelf ook wel begrijpt dat je huidige relatie over is.

Ik kan mij slecht voorstellen dat je vriend zoiets domweg accepteert.

Ik kan mij ook nog voorstellen dat je ouder het er niet helemaal mee eens zou zijn.

Wat betreft die moeite met binding, ik denk dat wanneer je zelf een relatie beeindigt voor een andere jongen dat je weinig moeite zult hebben om jezelf dan opnieuw te binden.

Sterkte,

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal