Skip to main content

Auteur Topic: Z'n broer kan ik nooit meer krijgen..

J

JonasFan

Heeeee! Nu alvast bedankt voor al jullie reactie :). Hoop dat t er veeeeel gaan worden wat ik heb ECHT hulp nodig!!
Oke luister, Ik ken de perfecte jongen, A. Hij is knap, lief, grappig echt ALLES! Het is een hele goeie vriend van een vriend van mij. Ik heb hem leren kennen doordat ik hielp met het organiseren van zijn feest. Ik had heel veel contact met hem en ik vond m steeds leuker worden. Alleen, A is 16 en ik was toen nog 14.. Maar ik was er echt van overtuigd dat we iets zouden kunnen krijgen! Op zijn feest zou het gaan gebeuren.. Ik wilde zooo graag met hem zoenen!! Alleen was ik nog niet ontgroend.
Volgens mij zag A mij ook wel zitten.. Hij maakte veel flirterige opmerkingen en hij deed er alles aan om even langs m'n school te komen waar we elkaar dan even konden zien!
Eenmaal op het feest probeerde ik zo veel mogelijk bij A in de buurt te komen. We dansten met elkaar alleen nog niet zo dichtbij dat we konden zoenen.. Maar deze avond MOEST het gebeuren!! Ik zou sowieso ontgroend worden, hoe dan ook!!
Helaas (op dit moment dan. verder vind ik het super) is A DJ en moest hij draaien..
Dus ik kon niet meer met hem dansen en ook niet zoenen want ik moest tijdens dat hij ging draaien weg..
Ineens had ik de hoop opgegeven en besloot ik om met iemand anders te gaan zoenen want anders kwam het er niet meer van. En A zou ik dan toch nog wel een keer krijgen.
Op een begeven moment kwam er een jongen achter me staan, draaide me om, en begon me te zoenen! En jaaaa, het was super!!
Toen we klaar waren vroeg ik hoe hij heette. Je gaat het niet geloven.. Maar zijn achternaam was de zelfde als die van A, en ja.. HET WAS ZIJN BROERTJE!!! En hij was een veeeel mindere versie van A!!
Maar ik wil A nog steeds!!! Maar wat moet ik doen???? Hij weet dat ik met zijn broertje ben gegaan!! HELP ME!!!!
  • IP logged

F

Fabienne1996

Als hij nog steeds wilt, en het weet van jou en zijn broertje. En je vindt hem leuker dan zou ik als ik jou was met A. gaan. Maar wel eerlijk tegen dat broertje zeggen dat je nu met zijn broer gaat.
xx :-*
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal