Skip to main content

Auteur Topic: Beste vriend

m

myrthe301

Beste vriend
OP: 26-05-2013, 11:11
Hey

Ik heb dus het liefste vriendje van de wereld. We hebben al bijna een jaar en misschien ben ik te jong om dit te zeggen maar ik hou echt van hem.

Mijn vriendje D. heeft een vriend C. en kennen elkaar al toen ze klein waren. 2 jaar geleden was D nog alleen goeie vriend maar ik had een grote crush op C.
C is echt een player maar je kunt heel erg met hem lachen en praten.
De laatste tijd is hij een van mijn beste vrienden geworden en ik vertel hem ook wel een over D en mij.

Ik weet niet precies hoe je dit zegt maar ik heb denk ik seksuele frustraties, en heb nooit echt 'zin' met D.
En de laatste tijd denk ik veel meer aan C op dat gebied, ik heb die crush van lang geleden onderdrukt maar het komt weer boven.

Ik weet dat ik D echt niet moet laten voor C, maar C trekt me zoveel meer aan dan D...
En ik voel me schuldig dat ik dit over z'n beste vriend denk
Wat moet ik doen?
  • IP logged

i

ikkeikke

Re: Beste vriend
#1: 26-05-2013, 14:47
Wat is het gene wat C heeft en D niet? En andersom

Gevoelens kan je niet uitschakelen..
  • IP logged

m

myrthe301

Re: Beste vriend
#2: 11-08-2013, 10:05
'het spijt me voor het late antwoord en ik hoop dat je nog reageert.

C flirt erg veel en is daar goed in, het probleem alleen is dat hij dat met elk meisje doet. Ik voel kriebels in me buik als ik met hem praat maar probeer dat te onderdrukken.

D is erg trouw en heel lief, maar soms hij heeft niet zo'n sexappeal als C. En hij wind me dan ook niet zo op als C.

C en ik hebben laatst aan elkaar toegegeven dat we elkaar erg leuk vonden, en dat die spanning en kriebels er bij allebei nog zijn. Maar we willen D niet kwetsen en doen niks.
Nu voel ik me schuldig dat ik dit voor D achterhoud maar wij zijn al een jaar bij elkaar en kan en wil het niet zomaar weggooien.
Vooral omdat ik weet dat C geen blijvertje is, maar ik kan niet stoppen met denken aan hem..

Help!!
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Beste vriend
#3: 12-08-2013, 00:39
Voor C ben je waarschijnlijk alleen een prijs zodra hij tot sex komt heeft hij gewonnen en is de spanning er af en dan gaat hij op zoek naar een ander meisje een nieuwe uitdaging om deze over te halen tot sex.
C Lijkt mij een slechte keuze.
Maar misschien moet je ook eens goed nadenken over D ik bedoel als hij het niet meer doet voor jou en als hij jou niet eens meer kan opwinden dan moet je misschien toch eens verder kijken.   
  • IP logged

m

myrthe301

Re: Beste vriend
#4: 14-08-2013, 10:49
Zo heb ik ook lang nagedacht over C, maar de laatste tijd is hij anders.
Hij is nog een maagd en zegt dat hij niet zomaar sex wilt met iemand.
Hij zegt dat wij geen relatie kunnen hebben vanwege D maar dat dat niet betekent dat hij
het wel wilt..

En ik hou van D. Dat hij me niet meer opwind kan ik denk ik niks aan veranderen inderdaad maar ik kan het niet hierom uitmaken. Ik wil bij hem zijn, en aan de andere kant wil ik weer dolgraag single zijn om spanning op te zoeken.
ik ben nog maar 15
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Beste vriend
#5: 14-08-2013, 23:10
Myrthe,

Zo als je zelf al zegt je bent 15 op jou leeftijd moet je lol hebben en plezier maken uit gaan enz enz.
En D mag dan wel lief zijn maar je kan ook een huisdier nemen een lief poesje of konijn harstike lief maar van een jongen zou ik toch andere verwachtingen hebben.
Wat nu als je zin in sex heb moet je dan vreemd gaan om aan je trekken te komen ?
Ik zou tegen D zeggen je bent een hele lieve jongen maar het werkt niet tussen ons ik wil graag vrienden met je blijven maar ik wil geen relatie meer met je of iets in die richting.
Denk er maar eens goed over na, Succes
  • IP logged

m

myrthe301

Re: Beste vriend
#6: 19-08-2013, 21:04
ik heb er een einde aan gemaakt met D, maar blijven leuke dingen doen en vrienden.

Ik heb met C nu gesprekken zonder me schuldig te voelen als ik iets zeg wat niet zou horen als je een
vriendje hebt.

Kortom, alles goed gekomen en bedankt voor de hulp!!!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal