Skip to main content

Auteur Topic: wenkbrauwen gedeeltelijk geschoren

m

merlijntje61

wenkbrauwen gedeeltelijk geschoren
OP: 28-12-2009, 11:38
hoi
ik heb een probleem. ik wilde mijn wenkbrauwen epileren maar toen deed dat echt facking zeer. dus haalde ik wat weg met mijn scheermesje. alleen nu zitten er de hele tijd stoppels. mijn vriendin vroeg de hele tijd wat ik met mijn wenkbrauwen had gedaan maar zelfs aan haar durfde ik het niet te vertellen. het is nogal raar om dat te zeggen ja ik heb mijn wenkbrauwen geschoren voor een deeltje. ik probeer het te laten verdwijnen met oogpotlood maar het hielp helemaal niks. en het groeit niet snel weer aan. help alsjeblieft ik loop dik voor paal!!


xx laura :o
  • IP logged

t

totalwar

Tja het beste is dan toch nog steeds oogschaduw of oogpotlood te gebruiken. Na een korte tijd zullen de haren iets bijgetrokken zijn, dan kan je ze eventueel epileren.

Ik snap dat epileren, net als harsen pijn doet, maar ze zeggen niet voor niets wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. Als je zulke dingen wilt veranderen, dan kan je dat het beste toch op de goede manieren doen, of het anders laten doen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

ik scheer ze ook maar dan met een kappersmesje. en je moet dat gewoon egt erg goed bijhouden maar het beste is tog gewoon om te epileren
  • IP logged

S

Saraah.

Ik las ergens dat scheren niet goed is om bij je wenkbrauwen te doen. als je het goed
doet is het natuurlijk niet erg. maar wenkbrauw haren groeien slecht terug (het kan zelfs voorkomen dat het
helemaal niet meer terugkomt). het beste is om te kijken hoe je wenkbrauw natuurlijk loopt en de hoek te vinden
in je wenkbrauw. (er zit als goed is ergens zon natuurlijke 'bocht'). daar moet je ook het meeste haar weghalen. (zorg dus dat je die bocht blijft zien, anders komt het er onnatuurlijk uit te zien. 
haal niet te veel weg! je wenkbrauwen is zorgt erg voor de uitdrukking in je gezicht.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Liefs
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal