Skip to main content

Auteur Topic: hij is te populair, en me vrienden zeggen laat hem...

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Wanneer ik lees hoe hij reageert krijg ik niet echt de indruk dat de interesse wederzijds is.
Probeer dat soort dingen te accepteren en ga niet bij de pakken neer zitten. Er zijn jongens genoeg te vinden die jou wel op waarde in weten te schatten.

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

f

flowerstone

Ik snap je precies. Er is n jonge die ik geweldig vind, maar hij is ook populair en zijn vrienden doen of ik niet besta. Ze lopen langs me door of er niemand is en weigeren tegen me te praten, maar tijdens nederlands keek hij me steeds aan en dat was niet voor het eerst maar deze keer wel heel duidelijk, toch weet ik dat het niets word zolang ik niet in hun wereld zit dus doe zoals ik.
Bouw goede contacten op steeds een mini stap hoger op de sociale ladder en voor je het weet ben je daar. Doe dan weer als je zelf en dan weet je of hij je leuk vind om wie je bent, is dit zo, dan kunnen jullie daten omdat jullie de zelfde sosiale klasse hebben.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-05-2011, 19:15 door Lekkerding »

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal