Skip to main content

Auteur Topic: Zwanger na pijpen?

m

mafkees2000

Zwanger na pijpen?
OP: 25-03-2008, 15:02
Heey,

Ik had Zaterdag een discussie met mijn vriendin op msn. We hadden het over seks, en ze kwam ermee dat ze niet eerst wil dat ik haar leer hoe ze me zou moeten rukken, want als ik klaarkom en haar daarna zou vingeren dat ze dan zwanger zou worden.

Maar toen gingen we wat dieper en kwamen we ook nog bij pijpen uit. Zij zei dat ze niet zwanger kon worden als ze me zou pijpen zonder condoom, en het dan zou inslikken (zonder pil), maar ik beweerde het andere, hoe zit het nou eigenlijk?
  • IP logged

r

riwi

Re: Zwanger na pijpen?
#1: 25-03-2008, 15:09
volgesn mij kun je egg niej zwanger worden van pijpen hoowrrrr maart kan aan mij liggen
  • IP logged

r

roosje

Re: Zwanger na pijpen?
#2: 25-03-2008, 15:10
volgens mij heeft je vriendin gelijk.
je kunt nie zwanger worden vn pijpen hoor  :P
  • IP logged

n

nickozzz

Re: Zwanger na pijpen?
#3: 25-03-2008, 15:37
je kunt niet zwanger worden van pijpen... of d'r slokdarm moet met d'r baarmoeder in connectie staan
  • IP logged

m

magiclover

Re: Zwanger na pijpen?
#4: 25-03-2008, 16:47
je kunt inderdaad niet zwanger worden vna het pijpen zelf. het kan natuurlijk wel zo zijn dat als jullie hebben gezoent en ook zaad is overgebracht naar de jongen en dat hij haar vervolgens gaat beffen bijvoorbeeld dan zou het kunnen maar ide is zeer onwaarschijnlijk

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re: Zwanger na pijpen?
#5: 25-03-2008, 19:44
Enigste ergste wat je kan krijgen van pijpen is een SOA. Maar dan moet je al een SOA hebben en dan krijgt zij em. Maar zwanger worden is in ieder geval niet mogelijk.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal