Skip to main content

Auteur Topic: vreemd ?

z

zielepoot

vreemd ?
OP: 30-03-2008, 12:28
hej ik heb rare fantasieen.
ik fantaseer vaak dat men lief vreemd gaat, en ik vind dat lekker, en ik doe ook iets zeer erg en ik zou er wel van af willen, ik heb eens acount op msn aangemaakt enzo gepraat met men lief over sex enzo en ze deed lekker mee. ik vond het wel geil! maar na het klaarkomen was ik super verdrietig. ik moet hier echt van af. want het lijkt me niet normaal. daardoor krijg ik ook minder vertrouwen in men lief ennu is het uit door die ruzies over jaloezie.
maar dat je van vreemdgaan geil word kan dat?
  • IP logged

m

magiclover

Re: vreemd ?
#1: 30-03-2008, 13:28
tuurlijk kan dat.*geil word van vreemd gaan
het is niet overdreven erg dat je dat soort dingen doet dat doen meer jongens en meisjes hoor en het is officieel niet echt vreemdgaan.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

n

nickozzz

Re: vreemd ?
#2: 30-03-2008, 15:03
t is een soort van spanning die er omheen zit wat je ws opwind
  • IP logged

E

Elize

Re: vreemd ?
#3: 01-04-2008, 14:38
Het is helemaal niet gek dat je daar van geil wordt. Er zijn best veel mensen die dat op de een of andere manier hebben. Sommigen hebben het door de extra spanningen die er aan verbonden zijn (Bijv. dat je betrapt kunt worden) of juist omdat het heel anders kan zijn met iemand anders dan met je lief.

Natuurlijk is het niet verstandig wat je deed met een ander msn adres aan maken, maar ik denk dat je niet de enige bent die dat soort dingen doet. Het komt uit jaloezie, en een msn adres is dan veel onschuldiger dan de meeste andere dingen die kunnen gebeuren.

Het is jammer dat je zo jaloers kunt zijn, en dat het daardoor is fout gegaan. Maar zoals ik in dat andere berichtje al zei, misschien wordt het beter als je het wat tijd geeft..
  • IP logged

D

DONTxBExAFRAID

Re: vreemd ?
#4: 02-04-2008, 19:19
wat elize ook zegt, en best veel mensen hebben dat soort ideeen dus je hoeft je echt niet raar of verdrietig te voelen.

Groetjes,
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal