Skip to main content

Auteur Topic: wil niet w8te tot huwelijk!

x

x_strawberry_x

wil niet w8te tot huwelijk!
OP: 16-06-2008, 20:38
hallo ik ben een moslim meisje en zoals iedereen weet moet ieder moslim meisje maagd blijven tot de huwelijk.
ik heb daar helemaal geen zin in tot de huwelijk te wachten maar stel je voor als ik het ga doen en dan gaat het bloeden die dag.
en op me huwelijks nacht gaat het niet bleoden en dan wordt ik uit die familie eruit gegooid ook door me eigen familie dan wat kan ik eraan doen?
ik hoorde wel van mensen dat je een oparatie of zo kan laten doen maar begrep er niet zo veel van
  • IP logged

d

dik-dik

Re: wil niet w8te tot huwelijk!
#1: 16-06-2008, 20:49
Heey,

Als je Eerste keer sex hebt, hoeft het niet persé te betekenen dat je moet bloeden hoOr!
En als je mss sex wil voor het huwlijk,Doe het dan gwn niemand zal er iets van merken.
(doe het wel veilig)!!!


  • IP logged

n

nickozzz

Re: wil niet w8te tot huwelijk!
#2: 16-06-2008, 20:55
gewoon schijt aan hebben niemand die er wat van zegt
  • IP logged

A

Allardinflames

Re: wil niet w8te tot huwelijk!
#3: 16-06-2008, 23:41
gewoon schijt aan hebben niemand die er wat van zegt

Bij moslims hangt het tog wel wat anders met eerwraak enzo
  • IP logged

m

magiclover

Re: wil niet w8te tot huwelijk!
#4: 17-06-2008, 15:42
je moet inderdaad er wel mee op letten wat allardinflames zegt.  maar zoals ook dik-dik al heeft gezegt bi jde eerstek eer sex hoef je niet altijd te bloeden. dat licht aan het lichaam.   als je het graag wil doen moet je het doen maar let wel op de consequenties. en let ook op met wie je het doet.
  • IP logged

r

roosje

Re: wil niet w8te tot huwelijk!
#5: 17-06-2008, 15:54
Wete je ouders dit ?
Mss moet je er eens met je ouders over prate ?
  • IP logged

A

Allardinflames

Re: wil niet w8te tot huwelijk!
#6: 19-06-2008, 00:12
Of je moet misschien trouwen met een moslim die het ook niet zo met de regeltjes neemt.

wat ik persoonlijk heel jammer vind is dat de moslim jongens lekker hun gang kunnen gaan en is het normaal dat ze sex hebben voor het huwelijk, de meiden wordt egt alles verboden,
ik kan niet tegen ongelijke behandeling
  • IP logged

d

dik-dik

Re: wil niet w8te tot huwelijk!
#7: 22-06-2008, 12:50
Allardinflames

Je hebt wel gelijk..
Hier waar ik woon zijn er zat (moslimse jongens)
die vriendinnen hebben..
En een moslimse jongen die ik ken heeft al sex gehad..
Terwijl die zusje geen eens een vriendje mag.. :o
Ik weet ook niej veel van moslims maar De Mannen hebben wel meer rechten dan vrouwen.
En 'k vind dat ieder mens gelijk behandeld moet worden!



  • IP logged

m

magiclover

Re: wil niet w8te tot huwelijk!
#8: 22-06-2008, 16:23
dik-dik dat vind ik ook, maar in dat geloof ik het nou eenmaal zo dat de vrouw veel minder rechten heeft dan een man. daar kunnen wij niks aan veranderen het enigste wat ze kan doen als het totaal niet mee eens is met het  geloof ik op later leeftijd zeggen ik keer me af vna het geloof maar daar zijn wel consequenties aan.
  • IP logged

x

x_strawberry_x

Re: wil niet w8te tot huwelijk!
#9: 22-06-2008, 19:06
Of je moet misschien trouwen met een moslim die het ook niet zo met de regeltjes neemt.

wat ik persoonlijk heel jammer vind is dat de moslim jongens lekker hun gang kunnen gaan en is het normaal dat ze sex hebben voor het huwelijk, de meiden wordt egt alles verboden,
ik kan niet tegen ongelijke behandeling
in de koran staan dezelfde dingen ook voor jongens en mannen maar die houden weer niet aan de regels en vaders kunnen meestal nix seggen meestal weeten die ouders van niks bij. ik mag van me meoder pas op me 16de een vriendje me nichje van 12 mag nu al van haar meoder.
maar wel een slim idee van die kippenbloed
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: wil niet w8te tot huwelijk!
#10: 23-06-2008, 17:41
Umh juist, ze hebben gelijk de eerste keer hoeft het niet te bloeden. Dus waarom zou je dan eigenlijk kippenbloed gebruiken..?

Wat ik persoonlijk denk is dat moslims jongens meer recht hebben..

  • IP logged

T

TienerJen

Re: wil niet w8te tot huwelijk!
#11: 26-07-2008, 11:48
Ja het hoort zo bij de islam, het gaat allemaal om de familie eer. maar als je niet wilt wachten moet je et doen waar je zeker weet dat niemand je zal betrappen.Gebruik uiteraard wel een condoom voor de jongen

Groetjes TienerJen :-*
  • IP logged

r

riwi

Re: wil niet w8te tot huwelijk!
#12: 26-07-2008, 14:28
johhh maar ja .. als ze zich afkeren van het geloof dan zijn ze toch ook officieel verstoten door de familie ??

bij mij is een buurmeisje en dies moslims maar aleen die wil dat zlef helemaal niet ,, en ze weet al dat als ze oud genoug ze zich af laat keren , maar daarbij hoord wel dat ze ook geen familie mee rvan haar familie is zeg maar ..
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal