Skip to main content

Auteur Topic: Ontmaagd/Vingeren.

D

Dilbertje(L)

Ontmaagd/Vingeren.
OP: 15-03-2009, 19:07
Hallo
mijn vriendin vertelt alles aan mij en ze is moslim net als mij ze zget dat ze zich raar voelt de laatste tijd ik wil haar helpen maar dit is egt heel raar want ze zegt dat ze zich ineens vingert enzo en Is ze dan niet ontmaagt?

En owjaa bij ons mag je ook niet ontmaagt sijn tot huwlijk . wat oet ze nou doen??
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 16-03-2009, 06:47 door magiclover »

R

Roos-

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#1: 15-03-2009, 19:11
Je bent eigenlijk pas ontmaagd
als er een penis in je vagina s geweest..
  • IP logged

m

magiclover

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#2: 16-03-2009, 06:49
je bent in de puberteit dus je bent gewoon nieuwschierig dus het is niet erg.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

D

Dilbertje(L)

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#3: 16-03-2009, 16:23
Dus ze is niet ontmaagd?
want er gaat tog iets in haar ?
  • IP logged

D

Dilbertje(L)

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#4: 16-03-2009, 16:25
Owjaa en ze weet ook niet zkr of er bloed uit kwam . eigenlijk snap ik haar niet meer wie wel?
  • IP logged

m

magiclover

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#5: 16-03-2009, 16:29
ontmaagden is echt wanneeer de penis is de vagina gaat.

wanneer je bloed breekt je maagdenvlies. maar bij de eerste keer seks hoef je neit te bloeden. je maagden vlies kan al gebroken zijn zoals ze het zeggen

zeg haar maar dat ze nog steeds maagd is zolang ze geen seks heeft.

Groetjes,

Charelle

ps ik verplaats het even naar meisjes met vragen over seks
  • IP logged

R

Roos-

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#6: 16-03-2009, 16:52
Je maagdenvlies kan breken door paardrijden & over de bok springen &zo..
  • IP logged

t

totalwar

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#7: 17-03-2009, 07:35
Het meeste is al uitgelegd, maar om even snel wat aanvulling te geven. De maagdenvlies is iets dat diep zit en alleen door grote objecten (of veel bewegen) breekt. Met vingeren zal dit dus niet snel gebeuren, daarom valt vingeren niet onder ontmaagd zijn. Pas de eerste keer sex hebben met een jonge valt onder ontmaagd worden.

Daarnaast hoeft er geen bloed vrij te komen bij ontmaagd worden. Sommige meisjes krijgen dat wel, maar meestal is dit zo weinig dat het bijna neit opvalt.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

Dilbertje(L)

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#8: 26-03-2009, 14:54
Okeej dankjee(K)
  • IP logged

T

TienerJen

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#9: 09-05-2009, 09:13
Als je vingert ben je niet ontmaagd indd alleen als je seks hebt en dan bedoel ik de penis in de vagina  :)

Groetjes,
jennifer
  • IP logged

e

essie02

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#10: 24-05-2009, 10:32
ik heb een vraagje:

nou kijk is het nou egt heel erg als je vingert ik weet niet ik heb het al een paar x gedaan maar is het normaal kijk tegewoordig is het ook normaal als je steelt dus ik zit er eigelijk wel me kan iemand me helpen ???

xx
  • IP logged

R

Roos-

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#11: 24-05-2009, 12:52
Wrm zou et erg zijn ? :p
Je bnt jong & wilt alls proberen ?
  • IP logged

m

mich

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#12: 24-05-2009, 20:31
ik heb een vraagje:

nou kijk is het nou egt heel erg als je vingert ik weet niet ik heb het al een paar x gedaan maar is het normaal kijk tegewoordig is het ook normaal als je steelt dus ik zit er eigelijk wel me kan iemand me helpen ???

xx

stelen en vingeren gebeuren alleby mr stelen is een misdaad dat hoor je niet te doen vingeren niet dat mag jezelf weten of je het doet of niet  :) het maakd niet uit
en elke vrouw/meisje onder de 16 die zegd dat ze zich nog nooit heeft gevingerd die liegt
dus het is egt heel normaal hoor  :)

en je hoeft je er egt niet rot by te voelen hoor elk meisje heeft het wellis gedaan :)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 24-05-2009, 20:32 door xrunningxrabbitx »

t

totalwar

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#13: 24-05-2009, 23:35
Zoals roos* zegt, het is nieuwschierigheid, daar is niks mis mee. Je begaat geen misdaad, je bent alleen je eigen lichaam aan het ontdekken, dat is iets voor jou en jou alleen en hoeven anderen niet over te oordelen. Ik weet zeker dat de meeste meisjes het doen, of ze het mogen of niet.

Dus erg is het niet ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

A

Anoniempje

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#14: 14-08-2009, 17:54
Zoals roos* zegt, het is nieuwschierigheid, daar is niks mis mee. Je begaat geen misdaad, je bent alleen je eigen lichaam aan het ontdekken, dat is iets voor jou en jou alleen en hoeven anderen niet over te oordelen. Ik weet zeker dat de meeste meisjes het doen, of ze het mogen of niet.

Dus erg is het niet ;)

Groetjes,

Steffen
Daar begin ik weer: Is het dus niet erg als je dat doet en kun je niks oplopen???
  • IP logged

m

magiclover

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#15: 24-08-2009, 14:29
nee en nee

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re: Ontmaagd/Vingeren.
#16: 04-09-2009, 16:40
Zoals Charelle al zegt.

Het is niet erg dat je dat doet, je helpt je lichaam verder sexueel te ontwikkelen, dus daar is niks ergs aan, daarnaast leer je hoe je eigen lichaam bevredigt kan worden en dit kan later bij sex heel goed helpen.

En je kan niks oplopen afgezien van irritatie als je het te vaak of te wild of met vreemde voorwerpen gaat doen, maar gewoon vingeren geeft geen ziektes of afwijkingen of wat dan ook.

groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal