Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: seksueel misbruikt

t

totalwar

Re:seksueel misbruikt
#15: 10-06-2007, 18:37
Rotjonk, je hoef geen berichten te herhalen ;) hahahaha
(daarom is hij weggehaald)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

r

rotjonk

Re:seksueel misbruikt
#16: 11-06-2007, 19:55
komt me vaker voor
  • IP logged

P

Peacemakerr__

Re:seksueel misbruikt
#17: 14-06-2007, 18:02
Mmm tja. et kan lichamelijk anders zijn, maar ik zou het zelf ook geen pretje vinden als ik verkracht werd. Ik heb liever dat ik het met degene doe met wie ik het wil dat ik het doe en niet met wie ik het niet wil doen en dan toch gedwongen worden.

Dat is iets psygisch. Et meisje heeft alleen naast dat de lichamelijke problemen (ontmaagding als ze nog maagd is of zwanger worden als het niet veilig is).

Groetjes,

Steffen

als de dader geen condoom gebruikt , kunnen ze de dader opsporen
  • IP logged

t

totalwar

Re:seksueel misbruikt
#18: 14-06-2007, 18:24
Tja er zijn zat manieren om de dader op te sporen, enne zonder condoom is hij niet meteen op te sporen, dan is het makkelijker te bewijzen dat hij het was.

Zo kan je bijvoorbeeld ook dna nemen van huid (als je hem in zijn niet of op zijn handen krab), of van een haar of van iets anders van zijn lichaam.

Maar zoals ik zei, ze kunnen het dan alleen bewijzen (aantonen) dat hij het was, niet zo makkelijk opsporen (behalve als hij al geregistreerd staat voor een misdaad). Als ik bijv iets zou doen, dan zou ik niet makkelijk te vinden zijn, omdat ik niet geregistreerd staat.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

frummel

Re:seksueel misbruikt
#19: 23-06-2007, 16:14
mensen die dit doen moeten ze niet vermoorden dan verlaar je jezelf tot hun.
ze moeten in een cel van 2 bij 2 met een wc trailis dus de buuren kunnen zien en een bed.
in de ochtend krijgen ze een emmer water en een brood daar mogen ze alles mee doen de hele dag hun hele leven. en geen stom iets als tbs die dat heeft uitgevonden moeten ze ook opsluiten. want dat is in andere worden ik wist niet dat ik haar verkrachte dus mag ik eerder vrij.
onzin je deet het opsluiten nooit meer eruit. >:(


maar je moet er voor zorgen als je het tegen niemand wil zeggen dat je weer vertrouwen krijg in andere mensen vrienden echte vrienden vreemden nog niet.

hopelijk hebben sommige hier iets aan

groetjes ronald
  • IP logged

t

totalwar

Re:seksueel misbruikt
#20: 25-06-2007, 14:38
ik kies dat ze in een cel van 2 bij 2 mogen zitten die geluidsdicht is met zo'n grote enge vent die een hele grote heeft en heeeeeeeel lang geen sex heeft gehad en alles bij hem zou doen wat niet pretig is :P Dat verdienen ze wel, weten ze ook eens hoe het is om verkracht te worden.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

Miss sam

Re:seksueel misbruikt
#21: 26-06-2007, 19:47
Ja goed het is natuurlijkniet leuk dat kunnen jullie nu wél zeggen maar je weet niet hoe die andere persoon zich voelt die per. kan er beter over praten met zijn ouders. ::)het gaat ook niet wat het ergste is bij jongen of meisje bij seksueel misbruik het is allebei erg voor lichamelijk is het miesje het ergste en geestejelijk ook maar tog het is allebei even erg
  • IP logged

k

k blijf anoniem

Re:seksueel misbruikt
#22: 11-07-2007, 16:47
hallo, ik ben misbruikt door mijn vader. mijn ouders zijn gescheiden en heb der eigenlijk geen moeite mee. iedere keer als ik bij mijn vader was deed hij iets bij mij. aan de eene kant was het best wel lekker maaar aan de andere kant was ik bang. ik durf er niks over tegen mijn moeder te zeggen. maar er zijn ook andere problemen maar die ga k nog niet zeggen
kan iemadn mij helpen?
groeten: k blijf anoniem
  • IP logged

t

totalwar

Re:seksueel misbruikt
#23: 11-07-2007, 19:02
Tja het is niet echt goed waar je vader mee bezig is, maar je moet er zelf wel iets aan willen doen. Als je er niks aan wil doen zal je ook weinig doen en zullen de reacties hier weinig nut hebben.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

p

poepie

Re:seksueel misbruikt
#24: 12-07-2007, 10:22
Ik heb het gelukkig niet mee gemaakt. Maar vind het wel heel erg voor kinderen. Je vader mag dat niet doen. Misbruikt je vader je nog steeds.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 12-07-2007, 10:24 door poepie »

f

fph

Re:seksueel misbruikt
#25: 15-07-2007, 12:48
wat erg al die verhalen, en welke idooten doen nouw zo iets ik vind sluit ze op voor altijd en op water en brood
  • IP logged

F

Fairy

Re:seksueel misbruikt
#26: 20-07-2007, 00:36
Om terug te komen op wat steffen zei
Dat een paar mensen hebben gestemd voor ja en het lijkt me erg opwindend

Dit heet toch volgens mij een "fitisch?" het kan toch zijn dat et je `lekker ` lijkt
Nouwjah, dat is in iedergeval wat ik een keer gelezen heb
Ik zelf zal er van walgen en ben heel blij dat ik hier totaal geen ervaring mee heb

Xjus f.
  • IP logged

s

shyguy

Re:seksueel misbruikt
#27: 21-07-2007, 18:24
bedoel je soms: fetish?
  • IP logged

k

kleine^meid

Re:seksueel misbruikt
#28: 21-07-2007, 20:27
ik ben zelf seksueel misbruikt en het ergste was door een hele goede vriend van me  :( :'(
ik childe altijd met hem dacht niks aan de hand tot op een avond hij liep met me mee naar huis wandt was laat s'avonds opeens trok hij me in de bosjes en begon hij me kleren uit te trekken ik wou gillen maar toen trok hij een mes ik kon er helemaal niks aan doen :'( :'( :'( :'(
sinds dien durf ik niet eens meer alleen met een jongen over straat te lopen  :( :'( :( :'(
ik vertelde het me beste vriendinen maar ze geloofde me niet ze lachde me uit en zeiden dat ik aandacht te kort had  :'( :'(

zo zie je maar zelfs je beste vriendinen laten je in de steek :( :(
  • IP logged

s

shyguy

Re:seksueel misbruikt
#29: 21-07-2007, 22:04
 :-\omg...
heb je de politie erbij betrokken, das het jerijnste idioterie!!!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal