Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: seksueel misbruikt

t

totalwar

Re:seksueel misbruikt
#30: 21-07-2007, 23:46
Tja, soms zijn zelfs goede vrienden niet te vertrouwen, smiige jongens zijn door en door slecht qua gedachte en handelingen..... Ik heb een hekel aan die gozers en zou niks anders willen dat hun eens hard....... laat maar....

Ik vind het niet leuk voor je kleine meid, het is jammer dat je hierdoor je vertrouwen in jongens ben verloren, want er lopen wel goeie jongens rond die wel te vertrouwen zijn, misschien (hopelijk) zal het later weer wat toenemen en zal je een goede leuke jonge vinden die om je geeft en dat nooit zou doen.

Van je vriendinnen, die zijn stom, maar het is begrijpelijk dat het verhaal al snel onbetrouwbaar is, maar dan nog, hier zal je alle steun vinden die je zoek.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

jongentje13

Re:seksueel misbruikt
#31: 05-08-2007, 19:55
afmaken is niet echt goed , dan gaan ze dood , dan kunnen ze niet de straf krijgen die ze verdienen , dan zien ze niet echt af , je kan ze beter levenslang geven ofzo , dan moeten ze heel hun leven in de gevangenis zitten , tenzij ze strafvermindering krijgen ...

groetjes
  • IP logged

m

muisje

Re:seksueel misbruikt
#32: 27-08-2007, 20:02
hoe kunnen jongen verkracht worden ??? ???
  • IP logged

m

magiclover

Re:seksueel misbruikt
#33: 27-08-2007, 20:32
verkrachten is dat je sex hebt tegen je wil dus gewoon het zelfde als een meisje

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

m

muisje

Re:seksueel misbruikt
#34: 28-08-2007, 13:36
ja dat wet ik wel dat verkrachten sex tegen je wil is. maar ik kon me dr nisk bij voorstellen hoe dat bij een jongen zou kunne :-[
  • IP logged

t

totalwar

Re:seksueel misbruikt
#35: 28-08-2007, 19:25
Tja een jonge kan door een meisje verkracht worden en door een jonge. Naja als hij door een jonge verkracht wordt kan hij via zijn anus genomen worden (wat me overigens niet erg fijn lijkt), daarnaast als hij door een meisje genomen wordt, dan wordt zijn penis tegen zij in wil in in die vrouw/meisje der vagina gestopt. Misschien kan het fijn voelen, maar dat kan ook als een meisje verkracht wordt. Verkracht worden gaat echt op het psygisch niet willen of het goed of niet voelt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

muisje

Re:seksueel misbruikt
#36: 29-08-2007, 20:17
jah dankjewel, ik wist egt niet hoe en jongen verkracht kon worde maar nu weet ikd at dankjewel. (en hoe een meisje verkracht word weer ik wel. heb het zelf 2 keer mee gemaakt :'( :'( :'( :'( :'( :'() en die gast blijft me ook maar stalken. en de politie doet er ook nisk aan en klappen heeft ie ook gehad maar dat helpt ook niet :'(
  • IP logged

m

magiclover

Re:seksueel misbruikt
#37: 29-08-2007, 20:20
ik snap niet dat de politie er niks aan doet kun je neit voor ene straat verbod regelen ofzo heb je het wel gemeld van de verkrachting.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:seksueel misbruikt
#38: 29-08-2007, 22:20
Jah, is het bewezen dat je verkracht ben, of heb je het geheim gehouden, want als je dat geheim hou, dan blijf je er problemen mee hebben. Anders zou ik voor de zekerheid iemand met je mee willen hebben om ervoor te zorgen dat dat neit kan gebeuren, want je verdient dat niet.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

muisje

Re:seksueel misbruikt
#39: 30-08-2007, 13:44
ja dr is aangifte gedaan. en ik zou 4 weken geleden te horen gekrgen hebu wat voor straf die die zou gehad hebu  maar daar heb ik dus ook niks van gehoord :'(
  • IP logged

t

totalwar

Re:seksueel misbruikt
#40: 30-08-2007, 14:04
Dan moet je even informeren wat er allemaal gaande is. Misschien heeft 1 van je ouders een contactpersoon voor dit. Vraag het even na.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

riwi

Re:seksueel misbruikt
#41: 16-10-2007, 20:04
ik heb het gelukig nog nooit meegemaakt en ik zou het ook niet willen die 8 die nee maar het lijkt me op windend gestemd hebben sporen niet.
ik vind het echt heel erg voor wie het is overkomen
zoon mens zou levenslang (of langer nog ) in de gevangenis moeten zitten en iedere dag zoon pak slaag krijgen tot die kruipt van de pijn en dat is het nog niet afgelopen.
oow p.s het mag hard klinken maar die mensen verdienen het leven niet.
  • IP logged

S

Something.else

Re:seksueel misbruikt
#42: 09-11-2007, 16:11
Het is inderdaad verschrikkelijk.

Mensen die dit mee maken; praat er over!
  • IP logged

j

jootjuh

Re:seksueel misbruikt
#43: 12-11-2007, 16:00
:'(..
ik wil er liever niet over praten..
somige van hier wete al wat ik allemaal heb meegemaakt..  & ik praat er gewoon liefer niet over anders word ik weer gek in me kop en dan ga ik scheeuwen..  

nee laat er maar niet over beginne..
Sorrie..

Gr. Linda
  • IP logged

S

Something.else

Re:seksueel misbruikt
#44: 12-11-2007, 17:00
Dat ken ik, zolang je er maar over praat als je daar behoefte aan hebt, en niet tegen jezelf gaat zeggen dat je je aansteld en dat je het niet verdient om te praten ofzo, want dat hoor ik ook redelijk vaak!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal