Skip to main content

Auteur Topic: seksueel misbruikt maar vind het oke

m

miss-rosie

ik zou het nooit kunnen!!! het lijkt me echt vreselijk ik zou me gebruikt en vies voelen!.... ik kan je van de ene kant niet begrijpen Claudia want deze man gebruikt jou.... je zal later nooit een echt leven hebben als die man je echt rot gaat behandellen... ik denk dat je met deze keuze je toekomst weg hebt gegooit... je had met je ouders moeten praten of zo. er zijn veel meer mogelijk heden dan dit als je problemen thuis hebt. geloof me ik weet ik het. en kan het je ouders nu ook nix schelen dat je weg bent?? of wat je doet?

ik wil niet rot doen of zo maar dit is mijn mening... ik wens je veel suc6 met wat je doet en ik hoop dat je toekomst goed word of als je het zo goed vind dat het zo blijft...
  • IP logged

S

Sasha_20

Je wordt misbruikt. Je zou professionele hulp moeten zoeken, voordat het misschien te laat is. Ben je nu écht gelukkig? Je verdiend beter. Probeer een nieuwe start te maken. Daar is het nooit te laat voor.

Sasha.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 01-11-2007, 09:36 door Sasha_20 »

L

LovelyGirl567

srry hoor maar dan heet het geen 'misbruiken' want als je het niet erg vind
  • IP logged

L

LovelyGirl567

Nou zeg claudia als je in de war ben moet je naar onze hulp luisteren het is egt helemaal waar je kan alles doen ALLES als je het maar wilt je kunt eruit komen ookal is het niwet zo makkelijk ik heb idt ook meegemaakt maar ben eruit gekomen zit nu in zon hui s voor meisjes met die problemen kweet het is niet makelijk maar als je door zet gaan je ogen open gaan weetje wat die vent bij je heeft geflikt ..! en ik zal maar zo snel mogelijk te werk gaan anders is het echt wel te laat ik hoop dat je hier iets aan hebt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal